Ga naar inhoud

Help !! nieuwe Radeon 8500pro loopt vast in spellen !!!


Aanbevolen berichten

ik heb Vmiddag een Ati Radeon 8500 pro gekocht maar deze doet het niet goed !! ik krijg wel een bios.. hij laad windows 2000 goed in windows2000 werkt de kaart goed maar zo gouw ik een spelletje opstart loopt de pc na +/- 5 minuten vast !!! ik heb al van alles geprobeert... originele drivers, omega drivers.. mobo drivers vernieuwt, directx 8.1 geinstaleert maar niks werkt mijn systeem is : elitegroup K7VTA3 v1.0 (Via kt266) Amd Duron 800 256 MB DDR Seagate Barracudda 3 ata100 20gig Club3d Radeon 8500pro Soundblaster 128 als ik in win2000 kijk bij systeeminfo en dan irq conflicten/delen dan is irq 11 drukbezocht: namelijk door de videokaart geluidskaart en de usb atapter 2x klopt dit ?? ik hoop dat het gewoon een stom driver foutje is ofzo iets..
Link naar reactie
Zou het niet gewoon kunnen dat het delen van die interrupt het probleem is ? [quote:ec7f757314] de videokaart geluidskaart en de usb atapter 2x [/quote:ec7f757314] dat moet toch wel problemen opleveren ... Tenminste ik meen me te herinneren dat bij grafische kaarten vaak de opmerking staat dat zoiets niet aangeraden wordt.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...