Ga naar inhoud

AEG Lavamat 64641 resetten


Aanbevolen berichten

  • Reacties 85
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Aquaslot in werking getreden door lekkage. Dat klopt dus. Achter panneel er af en controleren of de vlotter op de bodemplaat wel droog is en vrij kan bewegen. Als dit wel goed is en het rode indicatortje op de aquastop is zichtbaar dan moet de je aanvoer slang laten vervangen. Pagina 40 van de https://www.gebruikershandleiding.com/AEG-L87695WD/preview-handleiding-658963.html: [I]De watertoevoerslang is voorzien van een waterstop. Dit toestel voorkomt lekkage in de slang door natuurlijke slijtage. Het rode gedeelte in het venster toont deze storing. Als dit gebeurt, draait u de kraan dicht en neemt u contact op met de klantenservice om de slang te laten vervangen.[/I]
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
Hallo, Ik heb een aeg wasmachine 75485. Deze wilt niet meer wassen. Steeds als ik een wasprogramma wil laten starten dan gaat hij in pauze zonder een foutmelding. Er is wel al E5h opgekomen? Kan iemand mij helpen ook is het stopcontact stuk gegaan laatste keer toen hij werkte ..nu zit hij in een ander stopcontact..kan iemand mij helpen ??? Bedankt !
Link naar reactie
Hai, Ik heb een probleem met mijn AEG Electrolux Lavamat en kan geen nummer geven omdat de deur niet open gaat ook pakt hij geen enkel programma meer.Het gekke is er wordt geen Error gemeld.Het probleem is ontstaan doordat ik een deken op gewoon programma heb gedraaid en het water spoelde niet meer weg maar nu is het water wel weg terwijl de machine helemaal niet meer draait of reageert. Stekker er al uit gehad maar reageert op niks. Alsjeblieft advies. Groetjes van Jolanda
Link naar reactie
Hai, Ik heb een probleem met mijn AEG Electrolux Lavamat en kan geen nummer geven omdat de deur niet open gaat ook pakt hij geen enkel programma meer.Het gekke is er wordt geen Error gemeld.Het probleem is ontstaan doordat ik een deken op gewoon programma heb gedraaid en het water spoelde niet meer weg maar nu is het water wel weg terwijl de machine helemaal niet meer draait of reageert. Stekker er al uit gehad maar reageert op niks. Alsjeblieft advies. Groetjes van Jolanda
Link naar reactie
Hai, Ik heb een probleem met mijn AEG Electrolux Lavamat en kan geen nummer geven omdat de deur niet open gaat ook pakt hij geen enkel programma meer.Het gekke is er wordt geen Error gemeld.Het probleem is ontstaan doordat ik een deken op gewoon programma heb gedraaid en het water spoelde niet meer weg maar nu is het water wel weg terwijl de machine helemaal niet meer draait of reageert. Stekker er al uit gehad maar reageert op niks. Alsjeblieft advies. Groetjes van Jolanda
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
Hallo allemaal, Mijn AEG toplader L4520 (Prod Nr. 913 204 151) geeft als foutcode 10 maal knipperen van 'einde' lampje. Zou betekenen dat de kleppen van de trommel niet gesloten zijn, terwijl deze wel degelijk gesloten zijn. Nu is het zo dat de machine waarschijnlijk wel gedraaid heeft met de kleppen niet gesloten. Iemand een idee wat te checken? Hij wil geen enkel programma beginnen, behalve de zijde/was op 30 graden. Heel bizar. Alvast bedankt voor de hulp! Groeten, Jadran
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Hallo wie kan mij helpen. ik heb onze wasmachine [ een AEG lavamat Electrolux 64617 voorzien van nieuwe trommel lagers ] alles weer netjes in elkaar gezet . maar nu doet hij het niet meer geeft alleen een 1 aan in de display . als ik het programma wil starten. Wat kan er mis zijn ??????? Heel graag een reactie. Jo.
Link naar reactie
@ Jadran: Voor zo ver nog nodig.. Lees de volledige foutcode eens uit. Zet de machine naa en druk dan de toetsen Voorwas en Kort samen in en houd ze ingedrukt. Einde en Start/Pauze lampjes gaan nu knipperen in een patroon. Wat is dit patroon? Deksel en binnen klep vergrendeling is een foutcode in de 4x serie. Foutcode 10 kent deze machine niet. Wel 11 (onvoldoende of geen water > kraan dicht, filtertje tussen kraan en slang verstopt) en 13 (lekkage gedetecteerd > lekkage of onjuiste meting van de nivo regelaar)
Link naar reactie
@ Dolfijn: Dit kan ongeveer alles zijn. Alle stekkers/bekabeling nagelopen? Kijk eens of je een foutmelding kunt opvragen. Sluit de deur en zet hem aan op een willekeurig programma. Druk dan de toetsen Spoelstop en Voorwas samen in en houd ze ingedrukt. Krijg je nu een melding op het display en/of gaan de lampjes Einde en Start/Pauze knipperen? Zo ja: welke melding en welk knipper patroon?
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...