Ga naar inhoud

Radeon 9000pro versus TFT via DVI: werkt niet??


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, Ben momenteel met een vervelend probleem bezig omdat ik mijn Samsung 171p TFT niet aan de praat krijg via DVI-aansluiting (wel via analoog). Op het www.rage3d.com forum is daar ook e.e.a. over te lezen. Wie heeft een Radeon (9000pro) en ook dergelijke problemen gehad of werkt de kaart bij jullie gewoon via DVI? Zit er bijna aan te denken de kaart terug te brengen.......?!?!?!? Alvast hartelijk voor jullie reactie. Mvg, Marcel
Link naar reactie
Dank Slashhead voor je reactie, Zo'n connector zal nooit werken want ik heb een DVI-D monitor kabel en geen DVI-I, die dat wel aan zou kunnen. Overigens wil ik natuurlijk gewoon DVI-signaal en geen analoog! Het begint eruit te zien dat ATI een serieus probleem heeft met DVI bij de Radeon kaarten (9000(pro)/9700). Wat denk jij, of zijn er nog andere oplossingen? Mvg, Marcel
Link naar reactie
[quote:3597d90c80="zeeforel"]Hoi allemaal, Ik zou wel eens een groot compatibiliteitsprobleem kunnen hebben als ik DVI wil gebruiken. Tot nu toe heeft het niet gewerkt!!! Ik zoek gebruikers van dezelfde combinatie van monitor en videokaart, die DVI gebruiken, om ervaringen uit te wisselen. Help a.u.b. Alvast bedankt. Marcel[/quote:3597d90c80] Even topic van Marcel hierheen verplaatst. ander krijgen we wildgroei. Iemand die Marcel kan helpen?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...