Ga naar inhoud

Een TFT aanschaffen of niet?


Aanbevolen berichten

//Ghorghor wat is het prijs verschil tussen de online shop en de shop om de hoek? persoonlijk koop ik liever een monitor die ik gezien heb dan dat ik hem on-line bestel. ligt uiteraart wat het prijsverschil is. die 22" heb ik op de beurs van CeBit 2002 gezien in Hanover. een erg mooi scherm is dat. een juiste keuze.
Link naar reactie
  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
:D on site garantie op een iiyama.. ze komen hem halen en terugbrengen.. houd er rekening mee geef geen kabels mee... ik spreek van ondervinding. ja iiyama die 22 inch is een topper. moet ge maar eens de specs gaan bekijken.. http://www.iiyama.com echt een aanrader. duur maar kwaliteit. ikzelf heb een vision master pro 400,en der kan geen enekel tippen aan deze monitor..qua prijs kwaliteit.(als we natuurlijk de datum in het oog houden) de nieuwere modellen zullen nu messchien wel iets beter zijn.
Link naar reactie
:o ja wie ben ik. maar aangezien er een 3 jaar on site garantie op is.. zullen ze echt uw monitor niet uit de doos halen.. om u een plezier te doen? nee on site gaan ze zeggen en geloof me vrij..t'zou erg moeten lukken moest er iets mis mee zijn. maar ja zoveel geluk als ik heb gehad , zal u niet meemaken.. (ik heb niets tegen hollanders laat me duidelijk zijn) maar als belg moest het natuurlijk lukken,de iiyama had strepen in het beeld horizontaal..(ja ik weet dat het de beeldophanging is (de trintron of beter gezegd de diamondtron)) nee slechte strepen.dat was eerst bij mij het geval. ze kwamen hem halen aan huis om een lang verhaal kort te maken en brachten hem terug.nl/belgië kabels waren te kort(khad ze namelijk meegegeven(stel u voor het ligt aan de kabels)) uiteindelijk met taxipost de kabels enfin/. dan waren er plots vertikale strepen (slechte) terug naar ge weet wel. enfin.. uiteindelijk kreeg ik persoonlijk van iiyama een volledig nieuwe monitor alles okee en tip top in orde.. draai daar nu toch al efkes 5a 6 jaar mee... en ik moet zeggen games=crt. office apps mag tft. ik werk in een winkel(had je al gezien dacht ik) in ieder geval ikzelf zou beneden de 1250euro geen tft kopen. zelf getest en t'is echt niet te doen.. go for the iiyama. de computerfabriek als technieker :pc assemblage ,support en helpdesk. groetjes en koop u nen !iiyama 22 inch ge zult echt verbaasd zijn van de kwaliteit.
Link naar reactie
[quote:96c76fdf40="Red Dragon"]//Ghorghor wat is het prijs verschil tussen de online shop en de shop om de hoek? persoonlijk koop ik liever een monitor die ik gezien heb dan dat ik hem on-line bestel. ligt uiteraart wat het prijsverschil is. die 22" heb ik op de beurs van CeBit 2002 gezien in Hanover. een erg mooi scherm is dat. een juiste keuze.[/quote:96c76fdf40] zo'n 30 euro en het duurt een aantal dagen eer hij bezorgd is i.t.t. direct meenemen en natuurlijk hopen dat de ptt dat ding netjes behandelt dit is niet altijd het geval
Link naar reactie
[quote:33c2fe0e30="eurobyn"] ... en ik moet zeggen games=crt. office apps mag tft. ik werk in een winkel(had je al gezien dacht ik) in ieder geval ikzelf zou beneden de 1250euro geen tft kopen. zelf getest en t'is echt niet te doen.. go for the iiyama. de computerfabriek als technieker :pc assemblage ,support en helpdesk. groetjes en koop u nen !iiyama 22 inch ge zult echt verbaasd zijn van de kwaliteit.[/quote:33c2fe0e30] ik heb voor 699 euro een 17" iiyama TFT gekocht AS4314UT (helaas geen dvi) voor 1250 euro (wat ik er niet voor over had) had ik wellicht een 19" te pakken btw: was wel ff flink aanbieding
Link naar reactie
[quote:b823688646="Red Dragon"]30 Euro is op meer of minder maakt ook niet meer uit bij zo'n groot bedrag. dan zou ik gewoon die Monitor bij je hardeware boer om de hoek halen. dan kan je meteen zien of alles in orde is en of ie bevalt.[/quote:b823688646] Thanks Red Dragon zo dacht ik er ook over maar ik wilde weten of er mensen waren die net zo dachten als Ik. ALLEN bedankt voor hun info en advies.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...