Ga naar inhoud

golven op monitor


Aanbevolen berichten

ik heb pas een nieuwe pc gekocht, met een dell monitor en geforce 2 videokaart, direct daaronder zit een sound blaster geluids kaart. maar ik krijg telkens naar een kwartiertje computeren lichte golven te zien. Dit is erg irritant om de hele tijd naar te kijken, maar ik heb geen idee hoe ik het moet bijstellen. Aan de speakers kan het niet liggen want die zijn magnetisch afgeschermd. weten jullie een mogelijke oorzaak? bvd
Link naar reactie
Is er iets anders in de buurt wat mogelijk kan storen als audio/visuele apparatuur, andere monitoren, transformatoren, ventilatoren, lichten, enz. ? Probeer eens echt alles behalve de pc uit te zetten. Is de kabel naar de monitor wel goed ? Zijn de pinnetjes nog wel ok? Verplaats de geluidskaart eens naar het onderste slot in je pc -> zover mogelijk van video kaart vandaan. Misschien kun je eens een andere monitor proberen om eventueel de monitor te kunnen uitsluiten. Ik hoop dat hier iets nuttigs bijzit.
Link naar reactie
Wat voor GeForce 2 is het? Ik heb hetzelfde probleem gehad met een GeForce 2 Ultra. toen had ik dat ook. daar was niets aan te doen omdat het een Fout in de Hardware was die veel GeForce 2 Ultra eigenaren hadden destijds. Ik heb toen mijn GeForce 2 ultra om kunnen ruilen voor een GeForce 3 (met bijbetatling) Maar als het een GeForce 2 gts/pro/ti is dan is het een ander probleem. probeer dan Eddy's advies.
Link naar reactie
Ligt er ook geen stekkerbalk in de buurt oid? Ik heb ook eens last van een trillend scherm gehad, en dat bleek door de voeding van me printer te komen. Ook krijg ik trillingen in het beeld als ik de adapter van mijn mobieltje in het stopcontact naast de monitor steek.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...