Ga naar inhoud

Hoe sluit ik mijn TV aan op mijn GF2 MX400?


Aanbevolen berichten

Ik heb gisteren een DVD en een GF2 MX400 fekocht en wil natuurlijk filmpjes kijken op mijn TV. Alleen snap ik de aansluiting niet helemaal. Op mijn TV heb ik een skart en coax aansluiting, op de GF2 heb ik een splitstekker waar een geel tulpje (composit) uit komt een zogenaamde S-video stekker. Met welke kabels en / of verloopstekkers krijg ik het nu aangesloten? Met een Coax op de composite en die in mijn TV stoppen lukt het niet, is er iets te doen met skart o.i.d.? Bassiesan
Link naar reactie
Zelf heb ik ook een GeForce2 MX400.Bij mij ishet beeldperfect. Niet geheel beeldvullnd, maar het trilt niet. Je kunt proberen de nieuwste Detonator-driver te downloaden van nvidia.com. Verder gebruik ik wel een s-video kabel en geen composit. De kabel is trouwens 10 meter lang. Suc7. Roger
Link naar reactie
[quote:9bf12184a5] Op 30-04-2002 22:10 schreef Bockempiep: Mij is het gister eindelijk gelukt om mijn GF2 op m'n tv aan te sluiten, maar ik vind de kwaliteit maar k#t. Ik heb wel kleur enzo, maar het beeld trilt enorm en dat is echt niet fijn kijken. Het valt mij echt tegen :sad: Maar ja, je kunt niet alles hebben hè [/quote:9bf12184a5] Was bij mij eerst ook. Toen gebruikte ik TVtool. Daar kon ik kiezen voor VHS of S-VHS en interlaced of non-interlaced. Na wat stoeien met verschillende instellingen kreeg ik een perfect beeld. Waarschijnlijk is bij jou ook zoiets an de hand. Ik zou zeggen probeer dit eens en kijk of het helpt Greetz Kid E
Link naar reactie
Bij mij prima TV-beeld. Geen zwarte randen (maar dat kostte me veel moeite en werkt alleen met de 23.11 Driver voor 9xx). Dus in mijn geval, DVD draaien op Win9x OS. Alleen ik ben ontevreden over die zwarte balken en dat moet beter, af - standaard af-fabriek geleverd worden en ben daarnaar opzoek. Iedere nieuwe Nvidiadriver installeren en die zwarte randen komen terug. Verder, prima beeld op TV, ook 10 Mtr kabel. Groet, Aswin
Link naar reactie
bij dynabyte.nl zag ik dit: _______________________________________ Deze kabel is ideaal om de dvd-speler van uw computer aan te sluiten op de televisie. De 3,5 mm plug gaat in de line-out van uw geluidskaart en de S-vhs plug gaat in de tv-out van uw videokaart. Dit tezamen zorgt voor een perfecte beeld en geluidskwaliteit. ____________________________________________ dus als je dan dat ene stekkertje in je tv-out doet en dat andere in je geluidskaart zou hij het moeten doen zonder een of andere expander of begrijp ik dit verkeerd P.S. dit is de foto die erbij hoort http://www.dynabite.nl/plaatjes/1317500.jpg en dit de pagina: http://www.dynabite.nl/shop_artikel_rechts.asp?Nr=13175&RegelNr=1012431&Zoeken=1&Aanbieding=&Top20=&HomeAanbieding= P.S.S ik ben wel nieuw geen belg [ Dit bericht is bewerkt door: ebbo op 2002-05-03 14:11 ]
Link naar reactie
Wat je zelf hebt gevonden is een complete kabelset met scart verloopstuk ineen. Aangezien je al een S-VHS kabel hebt, hoef je in principe alleen het verloopstuk (de scart expander) te kopen. (er vanuit gaand dat je nog wel ergens een audio kabeltje hebt liggen)
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...