Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb een proline wasmachine die me toendertijd 220 euro heeft gekost, nu is hij kapot maakt vreemd geluid bij het wassen en als ik m nu opnieuw wil aanzetten knipperen alleen de lampjes en doet hij niks meer, moet ik m laten reparen of zullen de kosten zo hoog worden dat ik beter een nieuwe kan kopen??
Link naar reactie
Welke lampjes knipperen? Draai de trommel eens met de hand rond. Maakt hij dan ook een geluid? Kun je de trommel omhoog/links/rechts bewegen tov de kuip? Staat er nog water in de machine? Laat de machine eens geheel leeg lopen en controleer de pomp op verstopping en voel of het schoepje wel soepel in beide richtingen kan draaien.
Link naar reactie
Ik kan hier geen documentatie van vinden. Ik bedoel dat je hem met de hand leeg moet laten lopen door de afvoerslang in een afwasteiltje te leggen of door een evt aanwezig slangetje naast de pomp. Dan de pomp los draaien en controleren op verstopping. Mogelijk weigert hij als de pomp geblokkeerd is.
Link naar reactie
  • 8 jaren later...
Goedeavond Ik heb een proline wasmachine fp612we Ik heb er een probleem mee wat ik niet kan terug vinden in de handleiding de 2 slot knopjes helemaal aan de rechterkant knipperen en er blijft water in de trommel staan ik heb alle slangen schoon gemaakt en het filter want ik dacht aan een verstopping maar helaas het helpt niet heeft iemand enig idee hoe ik mijn machine weer goed draaiende krijg
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...