Ga naar inhoud

welke kaart draait nog met mijn systeem?


Aanbevolen berichten

Een geforce 2 kaart moet probleemloos kunnen werken, let er even op of je al een AGP sleuf hebt (waarschijnlijk wel). Een Geforce 3 zal niet veel zin hebben, want de P500 is daar te traag voor. Als je bijv over een aantal maanden wel een niuwe PC wilt aanschaffen zou je het wel kunnen overwegen, dan heb je er nu niet veel extra aan, maar hoef je straks niet weer een nieuwe snelle kaart aan te schaffen. Bert Kuyper
Link naar reactie
Alleen de driversupport is niet erg goed, en de kleuweergave in 2D is aan de brakke kant. Bovendien hangt de snelheid van de Kyro II heel erg van de gebruikte CPU af. Ik zou eens naar een Club3D R7500 of een GF2MX of GF4MX kijken :smile: Het hangt er ook van af wat je er mee wilt doen, als 2D en een goede TV-out belangrijk zijn, dan ben je met een R7500 of GF4MX en stuk beter af als met een GF2MX. Als je 1 van deze 2 kaarten gebruikt, dan is je CPU wel een beperking, maar de games zullen ieg wel een stuk beter lopen als op die daimond kaart :smile:
Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
[quote:75b3978f07] Op 03-05-2002 14:28 schreef richardb: Ik heb ook een pentium 3 500Mhz Ik heb een Nvida tnt 2 ultra. Het heeft geen zin om er een hele snelle in te doen om dat de processor dat toch niet aan kan. [/quote:75b3978f07] Daar zit wat in, maar die CPU kan prima samen met een wat lichtere GF2 of een R7xxx. Je moet ook niet vergeten dat nieuwere kaarten soms veel betere featiures hebben als oudere :smile:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...