Ga naar inhoud

philips briliance 21A


Aanbevolen berichten

heb de bovenstaande monitor typy 21A11202/01S heb hier de volgende probleem mee heb een onscherp beeld, het beeld is een beetje wazig en knipperd op en neer soms heb ik een heel scherp en strak beeld. monitor is ca 4 jr oud het ligt duidelijk aan het scherm en niet aan mijn videokaart omdat bij een ander scherm alles scherp staat. nu heb ik enkele vragen hoe komt het dat mijn beeld wazig is waardoor ontstaat het "flikkeren" van het beeld Is mijn monitor versleten Kan ik zelf nog iet doen heb zelf de schroeven waarmee je de contrast instellingen kunt veranderen opnieuw ingesteld. Als hij naar een tech.dienst moet wie weet een deskundige op dit gebied in de driehoek tilburg - waalwijk-den bosch. thanks
Link naar reactie
Heb de monitor helemaal uitelkaar gehaald en alle printplaten ontdaan van stof. Daarnaast heb ik alles nagekeken met lamp. Voorzover ik heb kunnen constateren zaten er geen banen los. Ook heb ik aan de beide focus potmeter op mijn lijntrafo gedraaid en heb het wazige beeld weggekregen, daarnaast heb ik op screen de hoeveelheid licht ingeregeld. Het enige probleem die ik nu nog heb is dat mijn beeld op en neer gaat. Kan ik hier nog iet aan doen!!! thanks
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...