Ga naar inhoud

geforce 4mx a170> offline


Aanbevolen berichten

[quote:3fe3358659] Op 22-03-2002 23:34, schreef BA: Lees eens een paar posts terug :wink: Het is een VIA 694X chipset. Heeft die Leadtek daar ook problemen mee? [/quote:3fe3358659] Ohw. sorry over het hooft gezien. Nee niet dat ik weet. op een ESC met SIS onder win98 wel maar dat is met WinXP weer op te lossen. Volgens mij heeft ie geen problemen met Via chipset. mmmm... vreemd..
Link naar reactie
[quote:28e73cbce4] Je heb nu wel eerst de oude drivers eraf gehaald zoals ik aangaf he? [/quote:28e73cbce4] JAh, alles eraf gehaald, ook met dat progje detonatorkil ofzo. Maar wat ik ook probeer, helemaal niet wil, ik blijf offline met spellen Kan het aan windoos 98 liggen? Nog een idee waar het aan kan liggen of wat ik kan proberen?
Link naar reactie
Ik ben vandaag bij me leverancier geweest en die zij dat de Leadtek GF 4 MX 440 met de 28.32 drivers zonder problemen op het ESC / sis plankje draait odner win98se. dat is dus ook weer opgelost. Ik denk dat Yelloman een ander probleem heeft. Probeer idd eens WinXP een Cleaninstall te geven of zet de GF 4 MX ff in een PC van een vriend/kennis/fammilielid. Dan weet je of hij echt stuk is. Een videokaart kan namelijk ook opstarten en deffect zijn.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...