Ga naar inhoud

79 hours and counting....


Aanbevolen berichten

  • Reacties 100
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:0d591049d7] Op 09-03-2002 15:14, schreef GeForce Mike: nu is HJS weer aan het aardappels schillen en zo.... mooi is dat vraagt ie iets aan me geef ik antwoord en dan gaat ie ineens aardappels schillen. :sad: je kan ook patat gaan eten das eerder klaar. :razz: [/quote:0d591049d7] Ach ja, de vrouw is weer de hort op (ouder en zoon weekend van scouting) en straks met de dochter naar zwemles, dus als ik de zuurkool nu al klaar heb is het straks ff de magnetron indonderen en klaar is kees. Zuurkool is klaar btw. alleen nog de jus straks en de worst en we kunnen eten. :smile: gf2mx moet ie op lopen hoor.
Link naar reactie
Ik heb nu in mijn 5,25" Bays: 1x CDram 1x brander 1x digidoc 1x wisselrek voor harde schijf Waarschijnlijk komt er een tweede wisselrek in omdat ik nogal eens met een ouder schijfje van iemand anders werk, en als ik in de zomer op stage ga gebruikt mijn ma mijn pc, die heeft ook een extra HD in zo'n wisselrek, dus dan is het ook makkelijk. Ook komt er nog een DVD binnenkort, een LG, goedkoop van iemand die ik ken, maar ik denk dat ik die maar in de plaats van mijn CDROM zetten ga. Toen ik mijn kast kocht, heb ik gewoon mijn target 300W gehouden (zonder PSU was goedkoper :smile: ), maar ik had nog een voeding nodig voor mijn andere PC, dus toen heb ik een 400W gekocht voor mijn gamepc, en die 300W in die andere pc gezet.
Link naar reactie
BA aha een digidoc.. das wel cool :grin: maar vind ik verder overbodig. Ik zou idd de DVD ipv de cd doen. de cd-rom heb je dan niet meer nodig. removeable. hdd.. vind je dat handig? HJS. hij loopt een beetje schokkerig op de GF2 mx 400. ik zal is wat tweaken hier. En hoe moet ik xl-r8r.exe -x1024 -y768 -bpp32 invoeren? in een snelkoppeling wil dat niet.
Link naar reactie
Removable hdd vind ik heel handig, als ik bij mijn ouders wat zooi download, dan zet ik het op dat ding, en schuiv hem vervolgens zo in mijn eigen pc, niks geen cd's branden oid. Ook als je dan een driver van 10 MB download, hoef je daar niet weer een cdtjuh aan te verklooien. En idd, een digidoc en removable HDD's staan ook erg cool, mijn studiegenoten kijken altijd naar mijn pc alsof het een werkstation van 15.000 piek is oid :grin: _________________ [url=http://www.anandtech.com/mysystemrig.html?rigid=16255]PC 1[/url] [url=http://www.anandtech.com/mysystemrig.html?rigid=16256]PC 2[/url] [url=http://home.quicknet.nl/qn/prive/ma.ansink/OCguide1.htm]BA's overclocking guide v1.0[/url] [ Dit Bericht is bewerkt door: BA op 2002-03-09 16:06 ]
Link naar reactie
Digidoc is idd leuk.. wat kan je ook al weer zien ermee? Ik heb straks met me Soyo plankje een Card reader aan de voorkant. staat ook wel geinig. Ik gebruik vaak een CD-RW op 10x om data van de ene pc naar de andere te verplaatsen. gaat net zo makkelijk. maar kan nu wel begerijpen dat je die Removeable hdds heb ja.
Link naar reactie
Met een digidoc kan je 8 verschillende temperaturen tegelijk meten, en daar ook fans aan koppelen, dus bij welke temp ze aan en uit gaan. Ik wilde toen een sensor onder me CPU plakken, maar dat mislukte een beetje waardoor ik een TB opblies. toch ga ik het nog eens overnieuw proberen, moet alleen nog ff kijken hoe. :smile:
Link naar reactie
Pas maar op dat je niet weer een CPU verkl#%T. zou wel zonde zijn. Ik krijg op me Soyo plank wel 4 fan aanslutingen. zou wel handig wezen om daar gebruik van te maken en dan ook een digidoc te instaleren. Digidoc is eentypisch voorbeeld van overbodige coolheid.:grin: Ik heb de test nog eens gedraaid hier en nu draait ie wel goed. FSAA stond aan na isntalatie van de 27.42 drivers. Ik merk wel dat een p4 1,7ghz met 256 pc133 geheugen een stuk langzamer is dan me eigen systeem. :grin: :grin:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...