Ga naar inhoud

Problemen met AGP 4x?


Aanbevolen berichten

Ik zat met een moederbord/GeForce3 Ti500 combinatie te spelen die niet stabiel wilde lopen met AGP 4x ingeschakeld. Andere drivers hielpen niet, nou ja, jammer. Met een van m'n eigen moederborden heb ik hetzelfde probleem, een GeForce2 GTS wilde met DirectX7 wel op AGP 4x, maar niet met DirectX8. Vervangen door een GeForce3 Ti200 loste het probleem op onder Millenium, maar onder XP is het weer zover. Mijn vraag is, zijn er meer van jullie die ervaringen hebben met AGP 4x problemen? Met andere woorden, komt dit vaak voor of heb ik gewoon ontzettend veel pech?
Link naar reactie
Dit is idd een probleem wat vaker voorkomt. Zelf heb ik er nooit geen last van gehad trouwens. Vreemd is ieg wel dat onder DX8 bij jou AGP4x niet werkte, maar onder DX7, dat zou haast betekenen dat het meer een software/driverprobleem is. Als het een hardwareprobleem was, dan zou ik zeggen dat het aan de signaalsterkte/timing van de AGP bus ligt, iets anders kan ik zou eigenlijk niet verzinnen, stroomtoevoer kan haast niet doordat een GF3 Ti200 het wel doet...
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...