Ga naar inhoud

PC werkt alleen met AGP aperture size op 4mb??


Aanbevolen berichten

Het kan zijn dat er iets niet helemaal goed is om het AGP gebied. Wanneer je de AGP Aperture Size namelijk lager zet dan 32mb, dan schakel je het AGP gedeelte uit. Dit is dan ook misschien de reden dat het dan wel weer werken: er is een probleem met het AGP gedeelte, maar omdat je deze uitschakelt door de AGP Aperture Size op 4 te zetten heb je nergens last van. Wat ik sowieso zou proberen is tijdelijk even alle andere kaarten uit je systeem halen, zodat je zeker weet dat deze niet het probleem veroorzaken incombinatie met de Radeon.
Link naar reactie
[quote:b19f4bf16b] Op 07-03-2002 19:45, schreef VTec: Het kan zijn dat er iets niet helemaal goed is om het AGP gebied. Wanneer je de AGP Aperture Size namelijk lager zet dan 32mb, dan schakel je het AGP gedeelte uit. Dit is dan ook misschien de reden dat het dan wel weer werken: er is een probleem met het AGP gedeelte, maar omdat je deze uitschakelt door de AGP Aperture Size op 4 te zetten heb je nergens last van. Wat ik sowieso zou proberen is tijdelijk even alle andere kaarten uit je systeem halen, zodat je zeker weet dat deze niet het probleem veroorzaken incombinatie met de Radeon. [/quote:b19f4bf16b] kijk, daar hebben we iets aan.Andere koek dan de antwoorden van de helpdesk.Zelf al een klein vermoeden,maar kennis van AGP niet genoeg.Garantie moederboard 3 dagen geleden verstreken.Moet volgens mij geen probleem zijn.Ga eerst even stuivertje wisselen c.q verwijderen kaarten, tebeginnen met de SB.Ligt het daar niet aan , volgt procedure bovenstaande..Zeer wel bedankt.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...