Ga naar inhoud

Parhelia!


Aanbevolen berichten

[quote:9cfc10a5ee] Op 07-03-2002 15:17, schreef hjs: Ik vindt die hele demo niet fraai. beetje naar zooitje groen kijken totdat er eindelijk eens een helicopterje gaat landen met een vreemd soort vrouwmens. [/quote:9cfc10a5ee] mm, Ik weet niet, ik heb die demo nog nooit gezien op een Radeon :grin:
Link naar reactie
[quote:7b9086a3aa] Op 07-03-2002 15:17, schreef hjs: [quote:7b9086a3aa] Op 07-03-2002 15:11, schreef Slashhead: Die skins vind ik zelf eigenlijk niet echt fraai. Ze ogen mij wat te vierkant. [/quote:7b9086a3aa] Ik vindt die hele demo niet fraai. beetje naar zooitje groen kijken totdat er eindelijk eens een helicopterje gaat landen met een vreemd soort vrouwmens. [/quote:7b9086a3aa] Haha, ja die demo duurt veel te lang he op jou Radeon :wink: Die volslanke dame, die waarschijnlijk aan nieuw maand verband toe is, loopt idd raar. Het indoor gedeelte van de demo is wel aardig, bumpmapping zowaar..
Link naar reactie
Indoor is wel aardig ja, alleen wat is dat toch met die paarden? overal kom je zo'm wit beest tegen lijkt het wel. over vrouwen in demo's gesproken, ik kijk nog steeds het liefst naar de achterkant van de dame in de Radeon Ark demo :grin: _________________ [url=http://www.anandtech.com/mysystemrig.html?rigid=3924]Mijn PC[/url] | [url=http://gamershq.madonion.com/compare2k1.shtml?2805694]3DMark2001SE[/url] [ Dit Bericht is bewerkt door: hjs op 2002-03-07 16:06 ]
Link naar reactie
Ik vind de hele Vulpine engine niets. op me Geforce 3 draait ie wel maar ook dan is ie nog niet mooi. vind de vrouw uit de demo van 3dmark2000 nog mooier. en uit F.A.K.K. 2 ook. maar terug komend op het onderwerp. Die "parhelia" (rare naam overigens) dat word een itteresant kaartje.zeker als ie tegen de zomer uit komt. dan hebben we de keuze van het na jaar tussen: Parhelia, R300, Nvidia Fall refresh. Wel toevallig dat ik van het najaar een nieuwe videokaart ga kopen :grin: :grin:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...