Ga naar inhoud

Laptop DualTech grafische drivers


Aanbevolen berichten

Een goede vriendin heeft een laptoppie gekregen met heeeeel veeeele virussen. Een oom zei geen probleem: Format C:/ ; fdisk /mbr , en win98 setup. Klaar is kees. Dacht hij. want zijn naam was niet kees. Dus hij miste wat. Inderdaad de drivers voor de videokaart en het beeldscherm. Dat beeldscherm kan meestal wel blijven staan op Laptop beeldscherm maar in een laptop een Standaard grafische PCI kaart lijkt me niet handig. Ik heb het over een Dual Tech Multimedia Notebook Computer Model MVA-6690 (FCC ID: G3LMVA-6600) Ik heb overal gezocht: Windrivers, driverguide. Maar ja windrivers is betaalt geworden en de site die driverguide.com op geeft bestaat niet. (www.dual.com.tw) Ook de site die laptop.pagina.nl opgeeft is een verkeerde. Weet iemand hoe ik aan de drivers kan komen voor de videokaart (en beeldscherm). Alvast bedankt. MG Kampstra merte@zeelandnet.nl
Link naar reactie
Laat maar ik heb hem al gevonden. Jongens toch.... Computertotaal zou toch veel verder gevorderde computeraars moeten hebben maar computeridee kwam ook al met het idee. wat ik had gehad. Even via Google die was ik nl vergeten. Maar toch zijn jullie keihard verslagen door COMPUTERIDEE. Sorry Grtz Merte
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...