Ga naar inhoud

Videokaart prestaties tester??


Aanbevolen berichten

Hallo. Ik heb een vraag. Weet iemand ook of er een programma is waarmee je de status van je videokaart kunt bekijken. Ik bedoel dat je kunt zien of hij wel goed gekoeld is en of hij wel op zijn volle toeren draaid?? Zegmaar wat zijn prestaties zijn op dit moment. Dit naar aanleiding van problemen (Waarschijnlijk) met de koeling van de videokaart. Pc is traag en games lopen niet goed meer. Ik krijg al een nieuwe koeler.
Link naar reactie
Hardware monitoring moet in de kaart zijn ingebouwd en dat is zeer waarschijnlijk niet het geval (anders had je wel een progje van de fabrikant gehad) Testen of hij nog een beetje vlot loopt kun je bv doen met de benchmark progjes van 3dmark. Is het een wat oudere kaart zou ik kiezen voor 3dmark 2000 en dan je resultaten online (bij madonion) zetten en verglijken met andere welke een verglijkbaar systeem hebben.
Link naar reactie
Ik heb hem ff getest en dit is het resultaat: RESULTS 3DMark Score 1105 Game 1 - Car Chase - Low Detail 18.4 fps Game 1 - Car Chase - High Detail 5.5 fps Game 2 - Dragothic - Low Detail 16.8 fps Game 2 - Dragothic - High Detail 5.5 fps Game 3 - Lobby - Low Detail 26.0 fps Game 3 - Lobby - High Detail 13.7 fps Game 4 - Nature Not supported by hardware Fill Rate (Single-Texturing) 173.4 MTexels/s Fill Rate (Multi-Texturing) 182.4 MTexels/s High Polygon Count (1 Light) 2.1 MTriangles/s High Polygon Count (8 Lights) 1.1 MTriangles/s Environment Bump Mapping Not supported by hardware DOT3 Bump Mapping Not supported by hardware Vertex Shader 13.4 fps Pixel Shader Not supported by hardware Advanced Pixel Shader Not supported by hardware Point Sprites 0.9 MSprites/s
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...