Ga naar inhoud

-= GeForce 4 Topic - Deel 8 =-


Aanbevolen berichten

  • Reacties 111
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:d464e7a85f] Op 09-03-2002 0:27, schreef GeForce Mike: Ik heb vandaag een Leadtek GeForce 4MX 440 in me handen gehad bij me leverancier. :grin: :grin: leuk kaartje. erg compleet met kabels en software en zo. mooi cooler voor en MX kaart. Nu nog de ti4600. :razz: [/quote:d464e7a85f] Wie is jou leverancier? Het valt niet mee om te bestellen bij gaiward.de, reageren niet eens. Willen ze nou geld verdienen of niet?
Link naar reactie
[quote:ee0bf94e16] Op 09-03-2002 12:45, schreef Slashhead: Ja volgens mij ook. http://www.wintelco.nl/index.htm Ze hebben wel leuke kasten op de homepage. [/quote:ee0bf94e16] Zeker leuke kasten zeg! Ik heb nou maar een bestellingkje bij amazon gedaan. De Visiontek, nou maar es afwachten...
Link naar reactie
klopt wintelco is me vaste leverancier. (zie link Slashhead) Maar ik dacht dat je geen reclame mog maken op het forum. daarom noem ik hem altijd "mijn leverancier" :smile: :smile: Ik haal daar altijd me spullen omdat ik de eigenaar persoonlijk ken en omdat het in Harderwijk is. EN hij heeft redlijke prijzen. Hij staat ook op t.net's pricewatch. Kom daar zeker 1x per week ff kijken naar de nieuwste spullen :smile: :grin:
Link naar reactie
HJS zegt tegenwoordig netjes "noud" ipv "Eynstein" :razz: Zit mijn kast niet bij hoor op die site. zijn wel leuk idd. ik heb ze al irl gezien. Ik heb een Chieftec kast besteld. met een blowhole boven de CPU. en een 340watt voeding. is de zelfde kast als die van Antec. alleen dan Zilver kleurig.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...