Ga naar inhoud

Maar 16 kleuren=HELP!


Aanbevolen berichten

n Paar dagen geleden is mn harddisc doorgebrand. Er zit nu een nieuwe in, maar daardoor heb ik n paar probleempjes. Eerst deed het geluid het helemaal niet, dat ik nu verholpen. Ik heb weinig tijd gehad om trots op mezelf te zijn omdat ik het zelf heb hersteld, nu heb ik een ZWAAR monitor probleem. De monitor geeft nu nog maar 16 kleuren weer en ik kan geen andere resolutie krijgen/aanklikken. Ik had voor de doorbranding van de harddisc altijd n beeldschermpje onderin. Omdat ik het geluid met n bijgeleverde cd-rom had 'gemaakt', dacht ik dit ook met het beeld te kunnen doen. Niet dus. Ik had iets wat met monitor te maken heeft(ok, ik had dus voorzichtiger moeten zijn...)geïnstalleerd en na herstarten zat ik met het meest afgrijselijke beeld ooit. Wie weet hoe ik dit in hemelsnaam kan oplossen!!?? Iets met veilige modus(dat weet ik nog uit mijn 'de resolutie te hoog zetten'-periode). HELP! en nog eens HELP!
Link naar reactie
Het instellingspictogram op de taakbalk krijg je door: start|instellingen|configuratie schermbeeldscherminstellingen->geavanceerd en dan het hokje aanvinken. Wat het beeld betreft: Een nieuwe harddisk, dus waarschijnlijk heb je windows opnieuw moeten installeren. Daarna moet je dus ook de drivers voor je videokaart installeren. Ga naar het configuratie-scherm->beeldscherm. Klik op de tab instellingen en dan op geavanceerd. In het volgende venster ga je naar de tab adapter.Klik op wijzigen en geef de locatie van de juiste drivers aan. Computer herstarten en het moet weer werken. Werkt dit niet probeer dan (via systeem in het configuratie scherm) de videokaart uit het systeem te verwijderen. Start dan opnieuw op en installeer de drivers. Denk eraan dat je bij bijvoorbeeld een moederbord met een Via-chipset de 4in1 drivers als [b:3d5301c1e4]eerst[/b:3d5301c1e4] moet installeren!
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...