Ga naar inhoud

Zoek een nieuwe vidkaart die niet te warm wordt.


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal. mijn oude vid kaart ( Creative geforce anihilator pro )wordt ongeloofelijk warm, en zorgt nogwel eens voor een vastloper. daarom wil ik voor de zomer een nieuwe vidkaart die aardig koel blijft, en waaraan ik m'n vingers niet verbrand aan de chipset. Ik speel erg weinig games, maar als ik een game speel, moet de vidkaart het wel aakunnen natuurlijk. Ik ben wel veel bezig met dvd / video materiaal. en graag een vidkaart met TV - out erop. Wie weet welke kaart ik het beste kan hebben ? Alvast bedankt.
Link naar reactie
Klopt ik heb zelf ook zo´n Creative Anniliator Pro gehad. dat ding werd loeiheet. Ik denk dat je het beste een Radeon 7500 of een RAdeon R8500LE kan kopen. die zijn erg goed qua DVD en daar kan je erg goed games mee spelen (mits je CPU ook lekker snel is natuurlijk) de GeForce 4 MX is ook een aardige keus. deze kaarten worden allemaal niet zo warm
Link naar reactie
ik heb op de site van radeon gekeken, en zag daar de 128 mb versie staan. Maar ik zaqg deze nog nergens te koop staan in Nederland. Is die vid kaart hier nog niet uit, of is het weer een te luxe product dat vrijwel nergens verkrijgbaar is ? Ik ga natuurlijk het liefste voor het snelste van het snelste :smile:
Link naar reactie
De Radeon 8500 128MB staat wel in de planning maar is zelfs in de VS nog niet uit. ALs je voor het snelste van het snelste wil gaan moet je een GeForce 4 ti4600 128mb nemen. dat is echt een enorm snelle kaart. kost alleen wel heen berg geld. En je moet daar ook nog een paar weken op wachten (zie GeForce 4 topic)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...