Ga naar inhoud

refresh rate aanpassen op GeForce3 Ti200


Aanbevolen berichten

Het zal wel een beginnersvraag zijn, maar ik kan de instellingen voor de refresh rate niet vinden. M'n oude computer had een ATI kaart. De refresh rate was eenvoudig aan te passen via eigenschappen voor beeldscherminstellingen/geavanceerd en dan een van de ATI-tabbladen. Nu dus een nieuwe comp met GeForce3 Ti200 kaart. Mijn monitor blijft op 60 Hz staan, een absolute hoofdpijn-instelling. Ik kan wel via beeldscherminstellingen/geavanceerd/adapter de instelling op "optimaal" zetten, maar het on screen display van de monitor blijft 60 Hz aangeven, terwijl hij echt wel veel meer aankan. Welke GeForce3 bezitter kan mij vertellen waar de refresh rate is in te stellen?
Link naar reactie
Bedankt! Heb de driver gedownload en idd kan ik nu meerdere frequenties kiezen. Het vage is alleen dat "optimaal" nu 85 Hz geeft. En na installatie en instellen op 85 Hz ging ie toch weer terug naar 60 Hz als Window$ opnieuw werd opgestart. Dat probleem is echter nu verdwenen (hoop ik, want de goede keren ging het nog een keer fout), hoe weet ik niet.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...