Ga naar inhoud

2 monitoren op 1 PC


Aanbevolen berichten

Hey, Ik heb nu een P4 systeem met Win XP. Daarop draait een Ati Xpert 2000 pro met een iiyama Vision Master Pro 451. Ik draai een res van 1280 x 1024 met refresh rate 100hz. Ik ben zeer tevreden over deze configuratie. Ik ben alleen geinteresseerd in 2d. Dus geen games. Nu heb ik vandaag bij iemand een opstelling gezien met 4x een iiyama 21" op 1 PC. Daar was ik wel even van onder de indruk. Ik wil hierdoor misschien zelf ook wel uitbreiden met 1 iiyama 19". Ik ben snel een tevreden man :smile: Wat kan ik het beste doen? - 1 extra video kaart plaatsen (zelfde type heeft de voorkeur natuurlijk, maar kan dan geen AGP meer zijn.) - of is het beter om de huidige videokaart weg te gooien en bv 1 Matrox G550 Dual Head te plaatsen? Kan deze G550 op beide monitoren dezelfde resolutie en refresh rates aan, als dat er op de site wordt aangegeven bij specs voor "Main monitor". Ik zou graag de 100hz refresh rate houden. ook op de tweede monitor. Grtz Elja
Link naar reactie
Hi Als je genoeg geld hebt zou ik een ATI radeon 7500 halen,goed in 2D en ook nog super in 3D,plus je hebt ondersteuning voor twee monitoren ( zou ik wel voor de retail gaan krijg je de adapter erbij.200 euro of zo. Maar een tweede kaart kan ook ,vogels mij maakt het niet zoveel uit wat je doet,als je alleen maar 2d kijkt dan kun je ook een pci kaartje van matrox erbij zetten,die zijn ook wel goed in 2D. Maar ik heb ook wel een gehad dat de tweede pci kaart IRQ problemen gaf,maar dat kan ook aan mijn Systeem liggen,dus dat hoeft niet zo bij iedereen te zijn. Groet POVER
Link naar reactie
De G550DH kan maximaal 1280x1024 met 32bits kleur aansturen op 2 monitoren. 100MHz zal niet gaan denk ik. Dan moet je kijken naar de GF4MX of de ATI Radeon 7500. _________________ [url=http://www.anandtech.com/mysystemrig.html?rigid=16226]"[/url]No, no, I'm not playing, I'm testing... give me that controller back... muaaaaaaa....[url=http://www.anandtech.com/mysystemrig.html?rigid=16226]"[/url] [ Dit Bericht is bewerkt door: Slashhead op 2002-02-28 22:29 ]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...