Ga naar inhoud

3d mark 2001 se initialiseerd videokaart niet


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik wil dus graag een keer 3d mark 2001 se draaien maar ik krijg steeds de fout als ik op benchmark druk dat ie de 3d accelerator niet kan initialiseren... Ik heb een amd xp 1700 en een geforce 3 ti 500 kaart met win xp nl home en de nieuwste detonater 2311 drivers erop. Heeft iemand een geniaal idee? Directx 8.1 zit toch in xp ingebakken? Ligt het aan de scherminstellingen? Ik wordt er gek van!!! Bedankt alvast voor jullie reakties.
Link naar reactie
[quote:0ee9e34872] Op 27-02-2002 20:10, schreef batweaker: ehm, even een vraagje met een XP1700+ en een Geforce 3 ti500 moet het toch geen probleem zijn om op 1024 te kunnen draaien. Trouwens, er zijn weer nieuwe drivers. [/quote:0ee9e34872]Uiteraard mag dit geen probleem zijn, maar wat ik er mee bedoel is (wanneer je doelt op mijn tip): ik ben vaak dit probleem tegengekomen met 3DMark en wanneer ik dan effe een andere resolutie koos pakte hij hem wel en wanneer ik daarna koos voor 1024 pakte hij deze eindelijk ook. _________________ Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your [url=http://www.anandtech.com/mysystemrig.html?rigid=3925]Power[/url] Animal [ Dit Bericht is bewerkt door: VTec op 2002-02-28 12:37 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...