Ga naar inhoud

I NEED HELP


Aanbevolen berichten

hoi hoi ik had een vraagje *eigenlijk 2* ik ben dit jaar begonnen met een ICT studie, en ik ben niet echt wijzer geworden. Nou heb ik morgen *26-02-20028 een presenatie over die nieuwe Imac en ik zit vast bij bepaalde onderwerpen en het zou te gek zijn als iemand me ff zou kunnen helpen. Hier komen ze _Wat raad je men aan: een normale pc of de nieuwe Imac en waarom? _Wat is het verschil tussen LCD en CRT-beelschermen? _Wat is een NVIDIA GeForce2 MX? _Wat is het verschil tussen de besturings systemen MAC OS X en WINDOWS? Ik weet het zijn er veel en voor vele van jullie *volgens mij iedereen* zijn deze vragen zo MAKKELIJK te beantwoorden. En ik weet ook dat ze nix met beeldschermen *buiten 1 om* te maken te hebben maar anders moet ik alles overal gaan plaatsen. Ik hoop dat iemand me kan helpen en dat ik tijdig mijn antwoorden krijg. Ik zal die gene eeuwig dankbaar zijn Ciao Ciao
Link naar reactie
Wat raad je men aan: een normale pc of de nieuwe Imac en waarom? Zijn allebij goed,is mijn mening. _Wat is het verschil tussen LCD en CRT-beelschermen? LCD is plat CTR is met een beeldbuis _Wat is een NVIDIA GeForce2 MX? Een video kaart met een nvidia chipset,een redelijk goede kaart voor 3-D _Wat is het verschil tussen de besturings systemen MAC OS X en WINDOWS? Windows gebruik je op een gewone pc en MAC os x op een I MAC
Link naar reactie
Wat raad je men aan: een normale pc of de nieuwe Imac en waarom? Zijn allebij goed,is mijn mening. _Wat is het verschil tussen LCD en CRT-beelschermen? LCD is plat CTR is met een beeldbuis _Wat is een NVIDIA GeForce2 MX? Een video kaart met een nvidia chipset,een redelijk goede kaart voor 3-D _Wat is het verschil tussen de besturings systemen MAC OS X en WINDOWS? Windows gebruik je op een gewone pc en MAC os x op een I MAC
Link naar reactie
[quote:a50e6034f6] _Wat raad je men aan: een normale pc of de nieuwe Imac en waarom? [/quote:a50e6034f6] Een Imac is een trendy home-PC en heeft meer fan-boys dan gebruikers. De Imac is bedoeld voor internet en niet al te ingewikkeld huis tuin en keuken gebruik. De Imac kun je namelijk niet opwaarderen. Er zit geen fdd in alleen maar een CDROM. Een cdrw is zelfs niet mogelijk. Software is moeilijk aan te komen en vaak duurder dan voor windows PC's. Een PC is veel goedkoper en veelzijdiger. [quote:a50e6034f6] _Wat is het verschil tussen LCD en CRT-beelschermen? [/quote:a50e6034f6] Weet jij dat niet, als ICT-er?? LCD is de Liquid Cristal Display, kenmerk is plat en de mogelijkheid tot digitale aansturing, beeld opbouw middels aansturing van transistoren. CRT is Cathode ray tube, dit principe berust op het gebruik van een electronen kanon, daarom niet plat. [quote:a50e6034f6] _Wat is een NVIDIA GeForce2 MX? [/quote:a50e6034f6] een goedkoop videokaartje, wordt geplaatst omdat een videokaart nu eenmaal nodig is om beeld te creeeren. Gezien de Imac zal het waarschijnlijk een GF2MX200 zijn. Dus absolute low-end en slow graphics. [quote:a50e6034f6] _Wat is het verschil tussen de besturings systemen MAC OS X en WINDOWS? [/quote:a50e6034f6] MAC OS is voor de MAC en Windows voor de PC. Beiden hebben dezelfde functie maar voor een ander platform. Welke beter is... Ze zijn beiden goed, ik heb de neiging om Windows te zeggen maar dat draait nu eenmaal niet op een Imac :smile:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...