Ga naar inhoud

Tv Out problemen


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb een Nvidia Riva TNT 2 M64 videokaart, op die kaart zie ik een S-video uitgang, ik heb dan ook een S-VHS kabel gekocht maar ik krijg geen beeld uit mijn tv. Heb al geprobeerd om mijn monitor af te koppelen en enkel mijn tv aan te sluiten als ik boot maar dan krijg ik een rood scherm met sneeuw op de TV. Op een andere tv krijg ik helemaal niets ! Gewoon witte sneeuw. Weet iemand wat er fout loopt. In mijn instellingen kan ik ook niet kiezen om mijn uitvoerapp. op Tv te zetten !? Ik zie enkel "analoge monitor" en "digitaal plat scherm" (beide in het grijs zodat ik niets kan wijzigen) maar ik zie geen TV staan. Wat kan ik doen ? Alvast bedankt voor de antwoorden. Spookie
Link naar reactie
Ik heb die driver geinstalleerd en nu heb ik inderdaad een optie tv. Als ik die kies wordt het scherm van mijn monitor zwart en na 15 seconden springt het weer aan. Op tv komt niets. Ik werk met een s-video kabel die ik via een scart op mijn tv aansluit. Moet ik mijn tv nog op een bepaald kanaal stellen? Ik heb bijna alles geprobeerd ... Please help Spookie
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...