Ga naar inhoud

geforce MX200 64MB of Geforce MX400 32MB


Aanbevolen berichten

Wie kan mij vertellen wat ik beter kan nemen' een Geforce MX200 met 64MB of een GeForce MX400 met 32MB. Het is voor de PC van de kinderen, een PIII-600MHz met een Pinnacle TV-Pro kaart. Heb een Diamond Speedstar A90 erin zitten, maar dat ding geeft konstant problemen sinds er een PIII inzit ipv een celeron.
Link naar reactie
Ik zou eerst eens proberen om de nieuwste drivers te installeren. Je vindt ze bij http://www.hastec.nl Mocht je toch de behoefte hebben aan een nieuwere kaart dan is de MX400 veel beter. De verbeteringen zitten in de geheugenbus. Hierdoor presteert de kaart in 3D aanmerkelijk beter. _________________ [url=http://www.anandtech.com/mysystemrig.html?rigid=16226]"[/url]No, no, I'm not playing, I'm testing... give me that controller back... muaaaaaaa....[url=http://www.anandtech.com/mysystemrig.html?rigid=16226]"[/url] [ Dit bericht is bewerkt door: Slashhead op 2002-04-04 13:11 ]
Link naar reactie
de gf2mx400 is stukken beter dan de 200. De 200 is een uitgeklede, afgeknepen versie.. kortom rommel. En of er 32 of 64MB geheugen op zit maakt helemaal niks uit (puur marketing, 64 lijkt beter enzo, je merkt er alleen niks van). De 400 kan nog best meekomen met de meeste spellen, dus dat is een prima keuze. Je kunt ook iets meer uitgeven en een geforce 2TI of geforce 4MX halen (zijn allebei ong. even snel, gf4mx heeft dan mijn persoonlijke voorkeur). Deze kosten allebei zo'n 150euro en presteren weer stukken beter dan de MX400.
Link naar reactie
Je wou toch niet beweren dat een GF2 Ti net zo snel is als een GF4 MX? De GF4 MX460 is iets sneller als de GeForce2 Ultra, de GF2 Ti ligt daar wat onder. In een bepaald opzicht is de GF4 MX een GF2 on steriods, maar de GF4 MX heeft wel de FSAA en de LMA-2 geheugen interface van de GF4 Ti. Voor een budgetkaart is het zeker een leuk ding :smile:
Link naar reactie
[quote:f5cc4d6743] Op 04-04-2002 18:06 schreef BA: Je wou toch niet beweren dat een GF2 Ti net zo snel is als een GF4 MX? [/quote:f5cc4d6743] als ik de benchmarks moet geloven ontlopen ze elkaar niet bijster veel.. ok, de gf4mx is gemiddeld misschien iets sneller maar veel maakt het niet uit.. maar zoals ik al aangaf gaat mijn voorkeur dan ook uit naar een gf4mx ivm nview en betere 2D. Maar volgens mij is het voor de topicstarter toch niet relevenat want hij wil een gf2mx kopen :razz:
Link naar reactie
Zoals mike al zei, idd zijn de MX 440 en de GF2 Ti niet zo verschillend, maar ik bedoelde meer de MX460 :smile: Ik snap sowieso niet waarom iemand tegenwoordig nog een GF2 MX koopt, de GF4 MX is niet zo duur, en aan alle kanten superieur aan de GF2 MX. Betere TV-out, 2D beeldkwaliteit, en nog behoorlijk snel in de games van nu.
Link naar reactie
[quote:214de7833a] Op 04-04-2002 23:39 schreef GeForce Mike: voor 50 Euro kan je een hoop boodschappen doen bij de ALDI :smile: Je heb wel gelijk maar je moet ergens je grens trekken he [/quote:214de7833a] precies.. en aangezien het maar om 'de pc van de kinderen' gaat zullen die echt niet kijken naar 10 of 30fps extra.. als er maar beeld uitkomt :razz: En ze zullen sowieso wel niet aldoor de nieuwste game spelen.. maw gf2mx400 kan er prima mee door.. wil je toch iets meer uitgeven dan zou je de GF4MX kunnen overwegen. Dus wat meer info over welke spellen er gespeeld worden (of welke je wilt gaan spelen) zou ook wel handig zijn :smile:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...