Ga naar inhoud

Beeldscherm laptop slecht leesbaar in buitenlucht


Aanbevolen berichten

Als ik in de zomer met mijn laptop buiten wil werken dan zie ik door de zon en/of "scherpe" lucht geen barst van wat er op het scherm staat. Het opschroeven van de helderheid helpt ook niet echt. Zijn er ook zonwerende schermfilters voor notebooks(geen privacyfilters)te koop, en zo ja, waar? (evt website??) Roept u maar.
Link naar reactie
Als er geen zinniger antwoorden komen dan deze ongein, mag de moderator er van mij een hangslot opzetten. Ik had gehoopt serieus genomen te worden op dit forum.......blijkbaar heb ik mij vergist. Dit forum is voor serieuze computerproblemen. Als je de lolbroek uit wilt hangen r.t dan op naar een ander forum, d´r zijn er genoeg. [ Dit Bericht is bewerkt door: kingpin op 2002-02-22 15:48 ]
Link naar reactie
Ik heb wel eens van die zelf gemaakte kappen gezien (van karton) die sommige figuren over hun laptop zetten. Iets anders is er niet naar mijn weten. Ik denk niet dat er een goede oplossing is... Ik zal volgende week als het mooi weer eens kijken hoe het er op mijn laptop uitziet. Misschien dat sommige beeldschermen er minder last van hebben.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Dat karton-kap idee is lang zo gek nog niet. Ik zik ook nog wel eens buiten met m'n laptop, en ik heb vorig jaar dan ook een parasol gekocht. Helpt ook goed. Hou er wel rekening mee dat als je buiten zit er nog wel eens een duif laag over kan vliegen. Ik heb wel eens gehad dat er een duif in m'n kop koffie poepte (toen had ik nog geen parasol). Ik moet er toch echt niet aan denken dat ik zo'n flodder op m'n laptop krijg!
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...