Ga naar inhoud

GF2 MX4/400, Hoe doe ik TV-out naar mijn TV het best inricht


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb net een geheel nieuw systeem P4 1,7 Ghz (dell) met GF2 4/400 + TV-out. Dit is mijn eerste ervaring daarmee en ik zou bij god niet weten hoe ik dat ga doen om DVD's te huren en te bekijken op mijn TV. Mijn TV is van Samsung en is 2 jaar oud en heb een 8 jaar oude videorecorder van Sony. Kan iemand mij helpen ? Ik ben ook via Email te mailen: webmaster@aswin.tmfweb.nl Bedankt en Groetjes, Aswin
Link naar reactie
Meestal kan je het beste een SVHS kabel gebruiken, die steek je achter in je TVout, en in de Scart aansluiting van je TV. Altijd eerst je TV aanzetten, en dan pas de PC opstarten, anders werkt het zeker niet. Het is ook aanbevolen om je desktop op 800x600x16 te zetten, soms doet hij het niet, afhankelijk van de gebruikte chip etc. Verder moet je ook zorgen dat jeje driver settings goed heb staan, dus op PAL ipv NTSC. Als alles meezit, moet het nu werken :smile:
Link naar reactie
Ah.. een reactie. Bedankt. Zal je raadgeving opvolgen en laat hier weten of ik problemen tegenkom. Ik heb wel zo'n aansluiting, zo'n zwarte met 9 polen of zo ? Die aansluiting als TV-out. Betekent dat dat ik een SVHS-kabel moet kopen ? Volgens mij kan ik geen enkele andere kabel erop aansluiten. Kortom: ik heb maar 2 uitgangen, 1 voor de monitor en 1 uitgang die naar de TV moet en die is Rond en zwart in 't midden. Wat voor kabel ? Is dat SVHS ? groet, Aswin
Link naar reactie
Het is trouwens s-video. Als je zo'n plugje hebt die vaag lijkt op een ps2 muis of toetsenbord connector, is het s-video. Soms zitten er meer functies in, maar een standaard s-video kabel met vier polen doet het als het goed is prima. Ik heb een kabel van 10 meter lengte, gekocht bij de mediamarkt, en die werkt uitstekend. [ Dit Bericht is bewerkt door: Xanax op 2002-02-20 13:07 ]
Link naar reactie
Neen, was een DELL pakket die via UPS thuis werd afgeleverd. In de doos zit Drivers, maar helemaal nix op het gebied van de TV-out die de Videokaart in zich heeft. Vind ik eigenlijk best wel slecht. Zou ook niet weten of er een kabel bij had moeten zitten. Dan was het handig inderdaad. Zijn er kabels van een meter of 7 a 8 om PC naar TV te krijgen ?
Link naar reactie
Ja, daar lijkt ie op inderdaad. Mediamarkt zei je ? Ok, dan ga ik 's kijken... Wat kostte die ongeveer ? Greetz, Aswin [quote:4665109d39] Op 20-02-2002 13:06, schreef Xanax: Het is trouwens s-video. Als je zo'n plugje hebt die vaag lijkt op een ps2 muis of toetsenbord connector, is het s-video. Soms zitten er meer functies in, maar een standaard s-video kabel met vier polen doet het als het goed is prima. Ik heb een kabel van 10 meter lengte, gekocht bij de mediamarkt, en die werkt uitstekend. [ Dit Bericht is bewerkt door: Xanax op 2002-02-20 13:07 ] [/quote:4665109d39]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...