Ga naar inhoud

-= Radeon Topic Deel 3 =-


Aanbevolen berichten

  • Reacties 101
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:f9588143c2] Op 21-02-2002 9:30, schreef hjs: [quote:f9588143c2] Op 21-02-2002 0:31, schreef GeForce Mike: Edward jij heb beiden kaarten de R8500 en een GF3ti500 wat vind je nu de fijnste kaart? [/quote:f9588143c2] hij heefthad de R8500 in zijn game pc dussss anistropische filtering is het toverwoord. [/quote:f9588143c2] Ja en nee, ik vind ze erg gewaagd aan elkaar, het ligt er een beetje aan welke game ik speel. Ik vind voor d3d games (APV2, MaxPayne, RedFaction) de GF3 duidelijk sneller. Maar met openGL, RTCW, SS2 de Radeon 8500. Maar als ik zou moeten kiezen won de R8500 het nipt door aniso performance. :smile:
Link naar reactie
ha. HJS zo'n rare vraag was het dus niet. zie antwoord Edward :razz: Ik heb de R8500 bij me broer en bij me vaste leverancier en bij een vriend van me gezien en ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk was. Ik ben zelf wel erg tevreden met me GeForce 3 hoor. Ik kan bijvoorbeeld MP en RF ook makkelijk op 1024x1280x32 max spelen. Speel meestal standaard 1024x768x32 + MAXsetting + Aniso 32 Tap (x4dus) En dat bevalt me erg goed. Omdat ik veel Aniso gebruik ben ik dan ook geneigd om hierna een RV250, R300 of zo te kopen.. maar dat kan ik nu nog niet bepalen natuurlijk
Link naar reactie
Hier heb ik nog een plaat van de Hercules R8500 AIW, helaas hebben ze daarvoor niet dat ontzettend mooie blauwe bleurtje en blue orb gebruikt (het enige wat in mijn ogen nog steeds mooier is als die ontzettende koelplaat van Leadtek): [img:0980ac3e4c]http://europe.hercules.com/mediaroom/gallery/3dpAIW8500DV/SingleboardAIW8500DV.jpg[/img:0980ac3e4c]
Link naar reactie
Bij de Radeon 7500 heb ik ook geen fullscreen DVD op TV. Hoe zit dat met jullie? Ik heb helaas geen DVD 5.0 dus kan ik zelfs niet overlay op TV en monitor tegelijk hebben. Tot nu toe is alleen Matrox in staat om fullscreen DVD te leveren maar alleen hebben ze last van frame skipping. Zo nu en dan flipt de weergave.
Link naar reactie
Nee, nog steeds niet. Gisteren dacht ik het opgelost te hebben door 'spread spectrum modulation' aan te zetten, dat verbeterd de signaal integriteit, maar dat werkte helaas ook niet. Ik vind het nog steeds supervaag dat hij het wel gewoon doet op 260/275 doet... Ik ga die R8500 nog wel ff in de andere PC yhuis testen, om er zeker van te zijn dat het daar niet aan ligt. Als het een hardware conflict zou zijn, dan zou hij het op 260/275 ook niet moeten doen toch?
Link naar reactie
Precies, als die radeon het ergens anders goed doet is het dus iets tussen de radeon en de epox, dus misschien toch je epxo inruilen voor een Soltek? Had edward ook geen problemen met die combo? ergens vaag staat me bij dat meer mensen problemen hadden. in de radeon draad op GoT zegt dat trouwens ook iemand.
Link naar reactie
Mja, ik moet ff kijken. Ik bind die Epox wel een prachtig board, er zit echt alles op en aan. Als je bijvoorbeeld de bios flashen wil, dan druk je bij het booten op alt+F2, en dan pakt hij automatisch AWDflash van een romchip, en hoef je er alleen maar een blanco floppy met bios in te steken, zonder opstart disk enzo. Verder kan je met memtiming etc echt alle kanten op, ik heb nog nooit zo'n uitgebreide bios gezien.
Link naar reactie
Yep, ik kreeg de Epox nooit 100% goed met de R8500, maar met de GF3 liep het uitstekend. Er is nog iets dat je kan proberen: spelen met AGP drivingstrength en er zijn 2 opties in het bios die gedisabled kunnen worden voor meer stabiliteit, ze hebben met AGPinstellingen te maken. Zoek eens op Epox en R8500 op het forum van http://www.amdmb.com verplichte kost voor een hoop kennis op te doen :smile:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...