Ga naar inhoud

tft-scherm of beeldbuis


Aanbevolen berichten

Als het om alleen om de games gaat ben je vaak met een crt scherm beter af aangezien de refresh van veel tft schermen nog te langzaam is voor snelle games. de vraag geforce of radeon is niet zomaar te beantwoorden, ik zou zelf voor de geforce gaan, maar vaak is het een kwestie van persoonlijke voorkeuren. Het schijnt dat de radeon 8500 kwa snelheid al bijna net zo snel is als de geforce kaarten.
Link naar reactie
Inderdaad, voor games een CRT. Hoewel de Radeon 8500 iets geavanceerder is dan een GeForce3 heeft deze weer betere drivers, waardoor ze ongeveer even snel zijn. Daar staat tegenover dat de Radeon 8500 wel meer nu nog ongetapt potentieel heeft als de drivers beter worden. Morgen wordt echter de GeForce4 in vijf smaken gepresenteerd, misschien is dat ook een optie. De prestaties schijnen overigens niet spectaculair beter te zijn.
Link naar reactie
Bij mijn ouders thuis hebben we ook een tft staan, en daar zit het probleem niet zo erg in de refreshrate, maar meer in de backlightning. Als ik SF online speel, wordt ik in donkere levels vaak door een sniper voor mijn kop gschoten, doordat ik ze gewoon niet zie. Op mijn CRT scherm heb ik gewoon een beter overzicht. De prestaties van de GF4 moeten we nog maar afwachten, er zijn wel rumors, maar de meesten zijn fake.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...