Ga naar inhoud

wisselende helderheid monitor.


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal. De laatste paar dagen is mij iets raars opgevallen. Als ik zit te werken, en meestal met IE, dan wisselt de helderheid van de monitor. Dit gebeurd niet met windows schermen. Dit gebeurd meestal met witte achtergronden. Die worden dan een fractie donkerder, en komen weer helder op. Die verschillen zijn niet zo groot, maar het viel me op. Ondertussen heb ik de laatste driver voor de videokaart geinstalleerd, en de monitor gereset en opnieuw ingesteld. Wat kan hier aan de hand zijn, en kan dit kwaad. Want iritant is het wel.(en anders noem me maar Piet LUt). O ja de videokaart is een 3DFX VOODOO3/16mb, en de monitor is een 17" van Gericom.
Link naar reactie
Slijtage kan het niet zijn, de monitor is ong. 4 maanden oud. via het menu van de monitor heb ik ongeveer alles geprobeerd. O ja, wat me opviel, is dat het meer 's avonds gebeurd. Ik ben sinds vanmorgen vroeg bezig, en alles lijkt normaal. Maar 's avonds? [ Dit Bericht is bewerkt door: Rick Gimpel op 2002-01-29 15:22 ]
Link naar reactie
Hoi allemaal. Ik heb de boel nog even nagekeken, en kon niets vreemds vinden. Normaal trok de monitor de stroom via de pc. Ik heb er nu een andere kabel opgezet, dus nu gaat de monitor via het stopcontact. Ik heb het idee dat het zo beter gaat, maar moet het nog even afwachten. Zou het zo kunnen zijn dat mijn voeding van de pc het niet meer trok? Hij is maar 230watt.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Hoi, [quote:8c6f3a8ed1]Zou het zo kunnen zijn dat mijn voeding van de pc het niet meer trok? Hij is maar 230watt. [/quote:8c6f3a8ed1] Dat lijkt me niet het probleem. Het enige wat de voeding van de pc in dat geval doet is de monitor verbinden met het elektriciteitsnet. Dus hij geeft de stroom door, en dat gaat dus buiten de voeding voor de pc om. Heb je de mogelijkheid om de monitor op een andere pc te proberen? Want zo kun je vaststellen of het aan je monitor ligt of aan iets anders... Groetjes, Ed
Link naar reactie
Ik heb de boel de laatste tijd in de gaten gehouden, en het zag er op het eerste gezicht beter uit. Het ergste is het, als de pc net aanstaat, ook al is de monitor warm het gebeurd toch nog van tijd tot tijd. Ik heb ondertussen kontakt opgenomen met de servicedesk, en zij komen hem binnenkort ophalen, en ik heb dan binnen 2 dagen een nieuwe in huis. Wat ik nog wel kan proberen, is de oude monitor die ik nog steeds heb proberen. Is het probleem weg, dan is het de nieuwe. Als het probleem zich met de oude nog voordoet, ligt waarschijnlijk aan de videokaart. De oude heb ik niet vervangen omdat hij niet goed meer was, maar omdat 14inch niet lekker werkte. Iedereen vast bedankt voor de reacties.
Link naar reactie
Hoi allemaal. De nieuwe monitor is er ter vervanging gekomen. Het mooie is, dat het een betere is. De vorige was een gewone 17", en dit is een 17"DX Flat. Voor een aparaat wat bij de supermarkt vandaan komt, vind ik dat er via de servicedesk een goede service is gegeven. Iedereen bedankt voor de reacties. Groet Rick.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...