anoniem Geplaatst: 26 januari 2002 Delen Geplaatst: 26 januari 2002 Heb een Radeon 7500 (Build by ATI) retail gekocht. Prima ding, maar een paar vragen. -Kleurprofiel, wat is dat, er staat niks bij in Windows XP. -Overklokken--->heatsinks op geheugen ja/nee. Standaard fan vervangen ja/nee. -Is met mijn systeem de Radeon 7500 op z'n max, of kan ik er nog meer uitpersen met een snellere proc. Zo ja, met welke proc is de max te halen. Specs: -AMD Duron 650 @ 715 mhz -Asus A7VE+ KT133 mobo -256 Mb pc-133 sdram -Soundblaster Live! 5.1 -ATI Radeon 7500 64 MB Retail (Built by ATI) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2002 eerste 2 vragen weet ik niet. ik heb geen ervaring nmet overklokken van de Radeon 7500. hij is zonder extra cooling redelijk over te klokken Je systeem rent achter je Radeon aan. met een 1ghz of snellere CPU haal je er meer uit. Duron 1200mhz zal voldoende zijn bijvoorbeeld. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2002 [quote:024aae8679] Op 26-01-2002 15:17, schreef GeForce Mike: eerste 2 vragen weet ik niet. ik heb geen ervaring nmet overklokken van de Radeon 7500. hij is zonder extra cooling redelijk over te klokken Je systeem rent achter je Radeon aan. met een 1ghz of snellere CPU haal je er meer uit. Duron 1200mhz zal voldoende zijn bijvoorbeeld. [/quote:024aae8679] Een 1400Tb er in + powerstrip,moet jij eens kijken.!!!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2002 Ok dat word dus een AMD Thunderbird 1.2 ghz gezien mijn krappe beurs. Maar in het begin toen de T&L technologie werd aangekondigd zei men dat het de processor zou ontlasten. Maar dat is dus niet helemaal waar? Misschien dat de T&L unit nog voor 50% afhankelijk is v/d proc.? Of is de technologie nog niet zo ver ontwikkeld dat er 100% T&L mogelijk is? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2002 De T&L ontlast wel maar er zijn andere taken bijgekomen of verzwaard. Spellen worden steeds complexer (meer geometrie) waardoor je altijd een processor moet blijven gebruiken die voldoende data naar de grafische kaart kan schoppen om voldoende frames te kunnen maken. _________________ "No, no, I'm not playing, I'm testing... give me that controller back... muaaaaaaa...." [ Dit Bericht is bewerkt door: Slashhead op 2002-01-26 20:04 ] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2002 bovendien is het de processor die in eerste instantie de t&l-instructies moet aanleveren.. (naast alle andere taken) [ Dit Bericht is bewerkt door: warpcoil op 2002-02-22 17:53 ] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen