Ga naar inhoud

iiyama VisioMaster Pro451 BAGGER?


Aanbevolen berichten

404 schreef: "Ik ben niet zo'n gamefreak, af en toe Age of Empires of een Combat Flight Simulator. Dus denk ik aan een Hercules Geforce2 Titanium. Moet voldoende zijn voor mijn gebruik." Nou ehh 404, wat dat betreft kan ik je niet zo goed helpen. Mijn advies: open een nieuw topic, waarbij je exact aangeeft wat je met je pc wilt doen...dan zijn er hier genoeg, die een passend advies kunnen geven. btw...er is al iemand die recent dezelfde vraag stelde, maar daar is nog maar 1 reactie op gekomen. Suc6 ermee...
Link naar reactie
Update (na reperatie, garantie) Beeld is niet rechthoekig te krijgen...en nogmaals, ik heb echt ALLES gedaan! Beeld springt nog steeds van licht naar donker. Instellingen worden niet onthouden. Hebben ze wel wat gedaan dan, zou je denken? Ja, de standaard ingestelde beeldvorm is nagenoeg perfect, maar beter krijg je hem ook niet. Voorheen had ik standaard een 10 inch scherm en nog vervormd ook. :smile: Nu dus nagenoeg beeld-vullend 19 inch, maar het blijft k...en dan u en dan t! Uiteraardt gaat tie weer terug...dit ga ik 3 jaar lang volhouden, maar ja...wie heb ik daar mee...juist mezelf!!! @#$%@$!!#@$!!@! (vertaling op aanvraag verkrijgbaar) Alleen via e-mail...hahaha.
Link naar reactie
[quote:51d253152b] Op 29-01-2002 23:42, schreef hmas: Update (na reperatie, garantie) @#$%@$!!#@$!!@! (vertaling op aanvraag verkrijgbaar) Alleen via e-mail...hahaha. [/quote:51d253152b] :lol: Ik zit hier zelf ook nog met een Iiyama Vison Master Pro 511 waarbij de geometrie niet deugt. Ik zit ook aan een terugstuur aktie te denken. Hoe lang ben je je monitor kwijt geweest?
Link naar reactie
Ik zit hier ook tegen zo een Iiyama Vision Master Pro 451 aan te kijken en ook ik had last van zwarte plekken in de boek (linksonder)...toen het met toch te storend werd heb ik hem laten repareren en nu is er niet meer aan de hand en zit ik echt te genieten voor mijn monitor...want als die goed functioneerd is het werkelijk een schitterende monitor... Wat betreft het afstellen van de monitor na reparatie daar moet je even de tijd voornemen zal ik maar zeggen...ik ben een uur non-stop aan het knutselen geweesd maar het resultaat mag er zijn... Greetz, Edge
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...