Ga naar inhoud

resolutie switch


Aanbevolen berichten

Ik heb een Diamond Fusion Banshee 16mb kaart. In het weekend heb ik format c: moeten doen. Elke keer als ik nu de resolutie wijzig (via het diamond icoontje) wordt er 2x keer om een bevestiging gevraagd. De 1 keer komt windows met "..flikkering 15sec wachten..." na op ja geklikt te hebben komt windows met "de display ...wilt u deze behouden". Hiervoor kreeg ik deze berichten niet. De resolutie werd gewoon gewijzigd zonder enige vragen. Ik heb opnieuw W98 geinstalleerd met de drivers van diamond grafische kaart. Ik kan niet meer achterhalen hoe ik dit kan herstellen. wie weet raad. René
Link naar reactie
Als ik jou was zou ik ook even andere drivers gaan gebruiken aangezien die van Diamond al [b:d1af9d25a0]erg[/b:d1af9d25a0] oud zijn. Via [url=http://www.hastec.nl/files/graphics/monster_fusion/refdrivers/vb-w9x-figs-1.04.00.exe]DEZE[/url] link kunt je de laatste Windows 98 drivers downloaden van 3dfx. Deze hebben niks met je probleem te maken, maar zeker aan te bevelen _________________ Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal [ Dit Bericht is bewerkt door: VTec op 2002-01-22 17:20 ]
Link naar reactie
[quote:21980df2cc] Op 29-01-2002 11:40, schreef Een weter van pc's: Gelukkig vraagt hij een bevesteging omdat je als je te hoge resoluties neemt (dan heb je een zwart beeld) hij na 15 sec. weer terug flitst [/quote:21980df2cc] Waar slaat deze opmerking nou weer!!! Net zoiets van: "Gelukkig heb je ook nog de mogelijkheid om windows op te starten in de safe-mode. Kun je de resolutie ook weer terugzetten!! Heeft ie ook niks aan. Uit je naam weten wij al dat je van alles weet, maar graag iets nuttigs in de forum a.u.b
Link naar reactie
Hij geeft alleen maar aan hoe het werkt in windows. Mogelijk dat hij perongeluk een keer op een knop heeft gedrukt waardoor deze functie uit geschakeld is geweest. Dus zo vreemd is de opmerking niet. Daarbij kan het inderdaad handig zijn dat wanneer je een verkeerde instelling doet dat alles na 15sec weer hersteld kan worden. Als je ooit eens met NT4 hebt gewerkt dan weet je precies waarom dat handig kan zijn. :wink:
Link naar reactie
[quote:3a421b270e] Op 29-01-2002 13:21, schreef Slashhead: Hij geeft alleen maar aan hoe het werkt in windows. Mogelijk dat hij perongeluk een keer op een knop heeft gedrukt waardoor deze functie uit geschakeld is geweest. Dus zo vreemd is de opmerking niet. Daarbij kan het inderdaad handig zijn dat wanneer je een verkeerde instelling doet dat alles na 15sec weer hersteld kan worden. Als je ooit eens met NT4 hebt gewerkt dan weet je precies waarom dat handig kan zijn. :wink: [/quote:3a421b270e] Ik kan niet meer achterhalen hoe ik dit kan herstellen. wie weet raad. René Dit was de vraag!!
Link naar reactie
Ben jij dezelfde als ener? Want nu snap ik het niet meer :grin: edit: Ik zie het al de grote omkeer truuk ener = rene. Ik moet even zoeken waar die instelling verstopt zit wanneer je'm eenmaal hebt geanuleerd. Vaak kunnen wintweak programma's dit wel oplossen voor je. _________________ "No, no, I'm not playing, I'm testing... give me that controller back... muaaaaaaa...." [ Dit Bericht is bewerkt door: Slashhead op 2002-01-29 15:37 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...