Ga naar inhoud

Post hier ff de Sprites/sec


Aanbevolen berichten

  • Reacties 92
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

quote:
Originally posted by GeForce Mike: ja Slashhead weet alles. daarom is ie ook Moderator. wij zijn zijn leerlingen. Ik weet alleen maar wat een GeForce is meer niet :wink:

Is dat zo, zijn wij leerlingen? :wink:. Ik neem toch aan dat wij hier allemaal een stukje kennis hebben over videokaarten in zijn algemeenheid. Tenslotte proberen wij leken op dit gebied te adviseren wat voor kaart het beste bij hun configuratie en te besteden budget past. O.k Slashhead is inderdaad een deskundige wat betreft de hard- en software onderdelen die in de huidige grafische kaarten markt worden geimplenteerd.

Maar ook jij en ik weten redelijk veel van de huidige generatie grafische chipsets af. Dus ik denk dat we het stadium leerlingen al lang voorbij zijn. Door veel te lezen in magazines en op on-line hardware sites steek je ook een hoop kennis op.

Dus dat zal allemaal wel mee vallen dat wij nog leerlingen zijn.

------------------ Johnnick, the name you know!

Link naar reactie
quote:
Originally posted by Johnnick: Is dat zo, zijn wij leerlingen? :wink:. Ik neem toch aan dat wij hier allemaal een stukje kennis hebben over videokaarten in zijn algemeenheid. Tenslotte proberen wij leken op dit gebied te adviseren wat voor kaart het beste bij hun configuratie en te besteden budget past. O.k Slashhead is inderdaad een deskundige wat betreft de hard- en software onderdelen die in de huidige grafische kaarten markt worden geimplenteerd.

Maar ook jij en ik weten redelijk veel van de huidige generatie grafische chipsets af. Dus ik denk dat we het stadium leerlingen al lang voorbij zijn. Door veel te lezen in magazines en op on-line hardware sites steek je ook een hoop kennis op.

Dus dat zal allemaal wel mee vallen dat wij nog leerlingen zijn.


Ha Johnnick. tuurlijk dat is ook wat zo wat je zegt. was ook meer als geitnje bedoeld vaan daar ook die: :wink: snap ie. was niet sirieus hoor. ik deel graag me kennis met anderen en help graag een ieder met z'n probelemen. En er zitten naast Slashhead nog genoeg anderen met kennis zoals Jij en ik.

Enige wat ik alleen nog steeds niet begrijp hoe die Point spites precies werken. :wink:

Link naar reactie
[quote:54d9ab67d5] Op 2002-01-17 09:51, schreef BA: Even met 21.81 drivers getest nog, maar zelfde resultaat, 7,7 op 200/333 en 8,7 op 220/380 Verder even met mijn Radeon 8500 getest, 28.8 MSprites op 275/275 en 30.6 MSprites op 283/300. [/quote:54d9ab67d5] Mooie score wel 30 M Ha mooi heb je je Radeon 8500 is het een 3,3 ns? heb je hem van Completer? bevalt ie?
Link naar reactie
[quote:3ab7598311] leuke score VTec maar Gainward ti550 @?/? geef je kloksnelheid eens. tot hoever kan je die Gainward overklokken trouwens.[/quote:3ab7598311]Core liep hij op 250 en memory op 570 (effe uit het hoofd). Totaal score (7210) moet opzich hoger kunnen onder bijvoorbeeld Windows 98 of ME (dit was onder XP) _________________ Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal [ Dit Bericht is bewerkt door: VTec op 2002-01-22 10:35 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
  • Nieuwe aanmaken...