Ga naar inhoud

Miele W3821 geeft storingscode F31


peter-219

Aanbevolen berichten

We hebben de zeef eruit gehaald aan de onderkant, om hem leeg te laten lopen. En ook daar de deur ontgrendeld om de trommel leeg te halen. Verder geeft \'ie alleen nog maar een alarmsignaal af (tuut tuut tuut) en blijft de foutmelding zichtbaar in de display: -technische storing F31- dus. Alvast bedankt voor het kijken, Peter
Link naar reactie
Dank je voor het nakijken en voor het overleggen. Volgens de systemen bestaat deze code misschien niet, maar wel volgens de display. Zie afbeelding. We zitten in Amsterdam. En we hebben niet het filter gereinigd voor de foutmelding kwam. Groet, peter[img]http://members.chello.nl/j.beusekom4/IMG_2130.jpg[/img]
Link naar reactie
Ha na er hoort ook nog iets bij te komen te staan namelijk waterproef storing Er staat dus water onderin de machine Als je kan moet je de machine ongeveer 5 min achterover zetten het water zal er dan uitstromen dus een paar handboeken erachter leggen Kan dit niet doordat er bijv een droger opstaat zou ik een monteur bellen Je kan Miele Nederland bellen Of de mielespeciaalzaak in Zaandam die schijnen snel en vakkundig te zijn en ook betaalbaar Graag hoor ik van je wat de reperatie gekost heeft zodat ik dit ook aan anderen kan aanbieden Mvgr
Link naar reactie
Je vroeg me: \"Vertel me eens of je toevallig het filter gereinigd heb voordat je problemen opkwamen\" Ik heb toen nee geantwoord, maar heb het nagevraagd en nu blijkt dit dus WEL gebeurd te zijn. Het program was afgelopen, maar de was in de trommel was nog zeiknat. Toen is dus dat filter eruit gehaald en er zat een laurierblad in. Pas nadat het filter werd terug geplaatst trad de storing op. (Maar omdat ik toen pas erbij kwam, wist ik niet van de filter reinigings actie). Ik vond die vraag van je opvallend. En nu blijkt dat dus toch het geval te zijn geweest. Verandert dat de zaak?
Link naar reactie
Je verdient een lintje! We hebben de machine gekanteld en er kwam een beetje water uit. En voor ons een wonder (voor jou misschien iets minder): hij doet het gewoon weer!! Helemaal foetsie die irritante storingsmelding waardoor de machine ook niet meer werkte. Met hele summiere informatie heb je dus vrijwel gelijk het probleem aangewezen. En dat nog belangeloos ook. Niet een lintje maar een medaille! Heb inmiddels ook Miele gebeld. En je raadt het al... Waar jij gelijk met een mogelijke oplossing kwam, wilde Miele me gelijk een monteur op mijn dak sturen. Verschillende mensen daar konden me niet vertellen wat F31 zou kunnen betekenen, terwijl jij dat dus wel kan. De laatste dame die ik aan de lijn had wilde ook al direct een monteur inplannen. Jouw advies scheelt me dus voorrijkosten en onnodige monteurskosten.:):+1: Dank je! Echt! We zitten krap, dus je advies is een geschenk. (Je hebt mijn mailadres als forumbeheerder: laat me even je naam en adres weten, ik wil je een bedankje sturen.)
Link naar reactie
Vraag me nu opeens af of je met de naam -witgoedexpert- wel de forumbeheerder bent... Ging ik in eerste instantie even van uit, maar zie nu aan je gebruikersnaam, dat dat helemaal niet zo hoeft te zijn. In dat geval vraag ik de forumbeheerder jou een mail te sturen, waarin hij of zij je adres vraagt. En mij dat dan vervolgens te laten weten. De forumbeheerder heeft immers wel onze email adressen.
Link naar reactie
Hoi Peter goed om te horen dat je. Probleem is opgelost Naam en adres zal nooit door de beheerder worden vrijgegeven aangezien dit niet mag Ook is het zo dat Miele het niet op prijs stelt dat jou probleem is opgelost zonder dat zij er iets voor hebben kunnen rekenen. Let dus volgende keer wel goed op met het reinigen van het filter Veel plezier en succes
Link naar reactie
Nee, ik begrijp dat jouw adres niet vrijgegeven zal worden, dus ik hoopte dat de beheerder jou een mailtje kon sturen waarin hij/zij jouw huisadres vraagt. Om mij dan vervolgens te mailen met dat adres. Ben namelijk heel blij met jouw oplossing, snap dat Miele er minder blij mee zal zijn. Maar een monteur langs willen sturen, bij zoiets, tsja, dat kan toch eigenlijk ook niet... Dank je! Ik zal opletten met dat filter voortaan.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...