Ga naar inhoud

Miele Novotronic lampje spoelen knippert


LS-1

Aanbevolen berichten

Volgende situatie doet zich voor bij een Miele Novotronic W302. Ik heb een was proberen draaien waarbij wellicht de trommel geblokkeerd zat. Nu blijft het lampje spoelen knipperen en is er geen beweging in de motor meer te krijgen. Je hoort hem ook niet aanslaan of dergelijke. Ik dacht dat de motor stuk was en heb deze vervangen door een identiek dezelfde, het probleem blijft echter bestaan. Iemand enig idee welke mogelijke andere oplossingen er zijn? Dank bij voorbaat!
Link naar reactie
O ja, water nemen en afvoeren doet hij wel nog. En dankzij een collega heb ik een andere machine ter beschikking om onderdelen af te halen. Zou het zo eenvoudig kunnen zijn dat er een zekering / thermische beveiliging gesprongen is, zo ja waar zit die dan? Is misschien de printplaat stuk? Of moet ik ergens iets resetten?
Link naar reactie
Printplaat vervangen en doet het weer! De detailhandelaar zei dat mijn printplaat (Miele W302) niet kon vervangen worden door de printplaat van het te slopen toestel (Miele W2123). En dat een nieuwe printplaat bovendien moet \'geprogrammeerd\' worden. Bij het openmaken zag ik echter dat het bij beide om een EDPL122-A printplaat ging, dus toch eens omgewisseld en ingebouwd. Machine draait weer!! (En zonder te hoeven herprogrammeren\')
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...