Ga naar inhoud

storing AEG bovenlader


jan-203

Aanbevolen berichten

Ik heb een AEG Lavamat48580 bovenlader wasmachine die een storing De machine is van 2004 en ik heb alle filters ook het zeefje in de aquastop al schoongemaakt. storing Als ik de machine op de kookwas zet start hij het programma .Na een paar tellen krijg ik in het dispay pompen te zien en beindigd het programma. De machine geeft een foutcode E34 aan. Nu ben ik er achter dat dit met de nivo regeling te maken heeft.Ik heb het slangetje van de klikson een keer door geblazen toen heeft de machine 5 wasbeurten gedraaid en is het probleem weer terug. Vraag Moet ik dit niet op de één of andere manier risetten? of wat moet ik vervangen ? Ik wil gezien de leeftijd niet al te hoge kosten meer maken aan deze machine.
Link naar reactie
E43 staat voor meerdere fout oorzaken: Inconsistency between level on electronic pressure switch and level on antiboiling pressure switch 2 (fault persists for at least 60 sec.). Het kan ook een probleem met het verwarmings element zijn, in de vorm van een geringe aard sluiting. De machine gaat uit voorzorg afpompen en stopt er dan mee Heeft deze machine 1 of 2 nivo regelaars? Volgens mij 2. Blaas alle slangetjes nogmaals door en geef de machine daarna een 95 graden was zonder wasgoed en wasmiddel. Een reinigingsbeurt met machine reiniger mag ook. Ik denk dat er prut onder in de machine zit wat weer in de slangetjes terecht komt.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Harry O Als ik een kookwasprogramma start ,pakt hij water wast een paar minuten pakt weer water ,wast vervolgens weer een aantal minuten pomp het water weg en einde programma. Terwijl hij in het display aangeeft dat dit programma meer als 2 uur duurt. Ook de was voelt niet warm aan en is nat als de machine het programma beeindigd. Ik heb nu wel weer een foutcode E33 in het display
Link naar reactie
E33: Incongruence between pressure switch Niv.1 and antiboil level 1. Fault has to be for a time longer than 3 sec - Replace pressure switch - Replace heating element - Cable pressure sw itch and electronic - Replace electronic Blaas de slang nogmaals door en controleer hem op lekkage (of zet er een andere slang op)
Link naar reactie
  • 2 jaren later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...