Ga naar inhoud

Lampje spoelen flikkert


Gerard-12

Aanbevolen berichten

Ik heb ruim 10 jaar geleden (december 2001) een Miele wasmachine gekocht, type W 843, aanschafwaarde € 1.679,83. Heb toen een een verzekering bij Miele afgesloten voor 10 jaar, kosten € 294,74. Ruim een half jaar na het verstrijken van de verzekeringsperiode, kreeg ik onlangs problemen met de machine. Na het wassen gaat het lampje \"Spoelen\" flikkeren. Alvorens ik de leverancier of Miele inschakel, graag reacties wat er aan de hand kan zijn en of welke ksoten met het herstel gemoeid (kunnen) gaan. Dank alvast. Gerard
Link naar reactie
Spoelen heeft altijd met een deel van de motor te maken begin bij de koolborstel dan de bedrading en als laatste is deprint aan de beurt Draait de trommel wel of helemaal niet ? Bij jou type is een zwakte aan de machine de el200 b en c. De d versie gaat niet stuk naar begin bij het begin eventueel weet ik wek een goed adres bij jou in de buurt maar dan moet ik even weten waar je woont Mvgr
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...