Ga naar inhoud

trommel vergrendeling


Cor-7

Aanbevolen berichten

Hallo, Bij mijn Miele W149 heeft de trommelvergrendeling het begeven. Waarschijnlijk is de spoel op de print defect. Het servo motortje in de unit blijft doordraaien en het vliegwiel valt daardoor in het slot. ook de programma\'s werken niet meer. Mijn vraag is: weet iemand hoe ik de vergrendeling kan om (mis)leiden /. De complete unit is nogal prijzig en dat is de machine niet meer waard. Er loopt een kabelboompje naar de unit. Waarschijnlijk moet er ergens een weerstand over gezet worden om de spoel te omzeilen. Is er een techneut die daar iets van weet ? Alvast bedankt ! Cor
Link naar reactie
Hoi hoi Dit probleem komt uit je besuringsprint EL 150 dit komt vaker voor bij dit type en kan alleen opgelost worden door die te vervangen ik heb als monteur 1 keer gezien dat iemand daar aan gerommeld had en toen was tijdens het rentrifugeren de weer in zijn beveiliging geschoten was en toen was het hele vliegwiel in stukken geslagen Wat je denk ik het beste kan doen of je ergens een kapotte machine kan vinden bijv met een gebroken trommel en dan onderdelen overzetten Mvgr
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...