Ga naar inhoud

Marynen CMF Dukaat


Aanbevolen berichten

  • Reacties 62
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb de deur vergrendeling en aansluitingen na gekeken, maar daar is alles goed. Wat nu wel gebeurd is dat ik na het uitlezen van de code, blijft de start/pauze knipperen, maar voor/hoofdwas brand het lampje en bij spoelen ook en centrifugeren. Oja nog mijn excuses voor het laat reageren.
Link naar reactie
Er van uitgaande dat je de boel weer goed aan hebt gesloten denk ik toch dat de deur vergrendeling defect is. Wat ook nog kan is dat er koolborstelgruis in de elektronica module zit. Dit geleid en geeft de vreemdste fouten. Controlleer deze dan ook gelijk op losse contacten. De module is de print achter de bedienings knoppen.
Link naar reactie
  • 6 maanden later...
  • 3 maanden later...
  • 8 maanden later...
hoi ik heb een marijnen cmf dukaat 1200 foutcode : 2x start/pauze samen met einde en daarna 6 x einde ben aan het zoeken geweest op deze pagina maar niet gevonden, probleem is dat de machine niet meer draait heeft nog 1 was gedraaid maar niet volledig (stond stil bij spoelen) machine op spoelen gezet en dat deed hij maar 1x volledig daarna niet meer. centrifugeren was ok, graag hulp Code's in de deurrand; MOD:CMFDUKAAT Type P6847645 Prod nr; 914791352|00 220-230v-50Hz 2200W Serienr 621 00206
Link naar reactie
E82: De programma knop staat in een vreemde status. Zet de machine eens uit en draai de programma knop stap voor stap door. Blijft hij ergens hangen? Zet hem dan op de uit positie en doe de netstekker er voor een paar uur uit. Probeer hem dan nogmaals. Als dit het niet op lost dan de machine aanzetten en de programma knop stap voor stap door draaien en tussen iedere stap 10 seconden wachten. Eindig in de Uit positie. Zet hem dan weer uit en weer aan.
Link naar reactie
Afvoer (pomp) gerelateerd. Laat de machine geheel leeg lopen, haal het filter er uit en controleer deze. Voel of je het schoepje van de pomp met je vingers kunt draaien. Zet filter terug en probeer de machine opnieuw. Voor meer hulp de volledige foutcode vermelden. Er van uitgaande dat je ook een Dukaat hebt: zet de machine aan en druk dan de toetsen Start/Pauze en Extra Spoelen samen in en houd deze ingedrukt. De lampjes Einde en Start/Pauze gaan dan knipperen in een bepaald patroon. Wat is dit patroon?
Link naar reactie
  • 4 maanden later...
  • 11 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...