Ga naar inhoud

whirlpool denver foutmelding F23


debbie-1

Aanbevolen berichten

  • 4 weken later...
  • Reacties 91
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Ook ik krijg een f23, gelijk al bij het opstarten van het wasprogramma, al komt er eerst 5seconden water. Helaas werkt het afpompen of centrifugeren ook niet, dezelfde code. Ik heb een bauknecht staredition 1600 ex. Servicenummer 855491312900. Het is al een oudje,maar hetzou fijn zijn als hij nog wat langer mee kon.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...
F23 kan 3 dingen betekenen. Officieel is het een probleem met de nivo regelaar, en dan bijna altijd een probleem met verstopping van het slangetje. Wat ook kan is een probleem met het verwarmings element of afvoer pomp. Gaat het afpompen goed? Controlleer voor de zekerheid of het schoepje van de pomp soepel in beide richtingen kan draaien. Als hier het probleem ook niet in zit doe dan de stekker eens andersom in het stopcontact. Krijg je nu F23 of F12?
Link naar reactie
Ook ik heb foutmelding F23 op mijn Whirlpool Cento 1400, 859230112010. Centrifugeren en afpompen lukt nog, een wasprogramma echter niet, er komt een beetje water in de trommel en dan komt de foutmelding. Het bovenblad eraf gehaald en het slangetje van de niveauregelaar (rechtsboven) doorgeblazen, deze leek echter al doorgankelijk. Kent iemand nog andere mogelijkheden voor een quick fix?
Link naar reactie
Ook ik heb foutmelding F23 op mijn Whirlpool Cento 1400, 859230112010. Centrifugeren en afpompen lukt nog, een wasprogramma echter niet, er komt een beetje water in de trommel en dan komt de foutmelding. Het bovenblad eraf gehaald en het slangetje van de niveauregelaar (rechtsboven) doorgeblazen, deze leek echter al doorgankelijk. Kent iemand nog andere mogelijkheden voor een quick fix?
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
Heb ook storing F23, Bauknecht Staredition 1400. Slangetje doorgeblazen, gekanteld, schoepje vam afvoerpomp draait soepel. De machine maakte al wel een tijdje extra herrie bij het centrifugeren. Als ik de stekker omdraai krijg ik inderdaad foutcode F12. Wat is er dan aan de hand?
Link naar reactie
Heb ook storing F23, Bauknecht Staredition 1400. Slangetje doorgeblazen, gekanteld, schoepje vam afvoerpomp draait soepel. De machine maakte al wel een tijdje extra herrie bij het centrifugeren. Als ik de stekker omdraai krijg ik inderdaad foutcode F12. Wat is er dan aan de hand?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ik heb een whirlpool las vegas 859250912000 met ook een foutmelding F23 en melding pomp schoonmaken. Het filter eruit gehaald. De pomp kan ik rond draaien (beide kanten) geen vervuiling aan de binnenkant. De slangen doorgeblazen. Maar nog niets heeft geholpen. Iemand enig idee ? Na lezen op forum stekker maar eens andersom erin gedaan. Afpompprogramma werkt nu wel. Maar eens wasprogramma geprobeerd. Nu storing F12. Help ???? Heb begrepen dat dit een verwarmingsstoring is.Bij een koude was krijg ik dezelfde F12 storing. Iemand een idee over wat er moet gebeuren.
Link naar reactie
Meet het verwarmings element door op aard sluiting. Dus tussen één van de buitenste aansluitingen en de aarde aansluiting de weerstand meten. Moet oneindig zijn. Als dit niet zo is, meet de elektronica module een vreemde waarde en krijg je onterecht de F23 melding.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...