Ga naar inhoud

whirlpool denver foutmelding F23


debbie-1

Aanbevolen berichten

mijn wasmachine geeft opeens een storing aan alle lampjes branden en er brand een rood lampje met code F23...de was die erin zat heb ik laten afpompen dat deed hij nog wel. Moet al een nwe droger kopen ivm geen afvoer via dak maar moet ik nu ook een nwe wasmachine...pfff....
Link naar reactie
  • Reacties 91
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
  • 4 maanden later...
  • 1 maand later...
Hoi forum, Heb een Whirlpool Denver 1600 type 859245212007 en staat ook met foucode F23 stil. Ik heb de sensor aansluiting gecontroleerd (mechanisch oke) en de verwarmingselement heeft een weerstand van 26,4 ohm. Het lijkt mij dat electronica niet zo gezond meer is. Heeft iemand nog een ander ide? Graag?
Link naar reactie
hallo, mijn wasmachine whirpool denver 1600 geeft foutmelding f23. het wasprogramma is gestopt. (afpompen en centrifugeren). Hij maakt ook hels kabaal bij het centrifugeren. Toch denken we niet dat het de lager is omdat de machinetrommel nog wel goed draait. wat zou dit kunnen zijn? heeft iemand een tip? verwarmingselement? of toch de lager? graag hoor ik. mvg
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
Ik heb een wasmachine van Whirlpool, Type Denver 1600. Servicenummer 859245212003 Geeft foutcode F23. Onder het bovenblad heb ik de slangetjes die ik kon vinden al doorgeblazen en ik heb de machine ook al een paar keer gekanteld. Géén resultaat. Heeft iemand een idee ? Wat houdt deze foutcode nu precies in ?
Link naar reactie
F23 betekend dat de nivo regelaar in zeer korte tijd 2 verschillende water hoogtes meet. Dit is meestal een probleem door een verstopping van het slangetje, een gammel contact in de nivo regelaar zelf. Wato ook de oorzaak kan zijn is een defect aan het verwarmings element. (aard sluiting)
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Ook ik kreeg een code 23 op mijn wasmachine . Heb eerst jullie adviezen hier gelezen en te harte genomen, vervolgens heb ik toch maar een monteur gebeld ( machine zit nog 2 maanden in de garantie ). monteur heeft nivo-regelaar en verwarmings element vervangen en alles nagekeken zoals aansluitingen van de bedradingen maar code bleef na 2 uur zoeken en sleutelen bestaan. Nu komt hij volgende week terug met een nieuwe timer want volgens hem kan na alles na te hebben gekeken het niks anders zijn , zijn pc gaf ook verder geen fouten in de machine aan.
Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...