Ga naar inhoud

Miele W363 verwarmt niet wassen knippert


Kasper-1

Aanbevolen berichten

Mijn Miele w363 wasmachine verwarmt niet meer. Ik heb het front gedemonteerd en het element en de voeler doorgemeten. Het element geeft een weerstand 25 Ohm, de voeler 10 KOhm. Zijn dit de juiste waarden en wat kan ik verder nog controleren? Kan iemand mij vertellen hoe ik de wasmachine laat verwarmen zonder water te pompen etc. zodat ik spanning over het element kan meten? Als ik de machine aanzet gaat het wassen lampje knipperen, dus de machine meet al dat er ergens iets niet klopt. Alvast bedankt, Kasper.
Link naar reactie
Hoi Als het lampje wassen meteen gaat knipperen dan is er een onderbreking in je Ntc voeler controleer dus de bedrading van de Ntc naar de print Vaak is het zo dat het bijna niet te zien is en dat je dus gewoon nieuwe draadjes moet maken voor de zekerheid In heel weinig gevallen komt het uit de print Een test programma zoals jij zoekt is er zeker maar mag niet gedeeld worden aangezien je daar ook schade maar ook veranderingen aan de print kan toebrengen Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geholpen Mvgr
Link naar reactie
Tweedehands machine, waarschijnlijk altijd al geweest en nu net de druppel. Kabel kan volgens mij niet door trillen oid onder spanning koment te staan. Machine doet het goed bij centrifugeren naar mijn mening, als belading slecht is (bijv. door spullen in dekbedhoes) kan hij wel wat bewegen.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...