Ga naar inhoud

rode controlelampje knippert


Aanbevolen berichten

Miele W733, Hydromatic, 20 jaar oud rode controlelampje van waterafvoer gaat knipperen bij de laatste gang waardoor het centrifugeren niet op gang komt. Ik heb de waterafvoerpomp al vervangen. Het eenvoudige labirint + afvoerslagen in- en extern doorgespoeld. Rubberen slang van trommel naar pomp op obstructies gecontroleerd en een lege wasmachine gedraaid op 95 graden. Probleem blijft. Wat kan er aan de hand zijn Remmelt Visscher
Link naar reactie
Hoi remmelt Het enige waar je nog kan kijken is aan de voorkant van de trommel aan de onderzijde zit een plastic ding naast het verwarmingselement met daariaaan een slangetje deze loshalen van de trommen en dat plastic ding goed schoonmaken en het slangetje controleren op een klein gaatje Als dat niet helpt hoor ik het wel Gft Miele monteur
Link naar reactie
Hallo Paul Alvast bedankt voor de eerste reactie. Ik heb de voorkant open en zie een grijs/wit plastic rechthoekig reservoir dat diagonaal omhoogloopt. het eindigt middels een slangetje in wat ik denk dat het de niveauregelaar is (rond en grijs met een aantal contacten. Ik krijg echter dat reservoir niet van de trommel af. Heb het slangetje wel doorgeblazen. Hoe krijg ik het reservoir van de trommel af om het schoon te maken?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...