Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Goeden avond wij hebben een miele wasmachine w3203 en de lampjes watertoevoer en waterafvoer blijven knipperen eerst alleen de waterafvoer toen ik heb ik het filter links onder helemaal schoon gemaakt toen kon hij weer centrifugeren en pompen toen wou ik hem weer aan doen en toen knipperen ze allebij toen miele gebeld maar die waren gesloten heeft u een oplossing. Mvg Danny pol
Link naar reactie
  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Als water afvoer knippert heb je inderdaad een afvoer/pomp probleem. Als je de pomp schoon hebt gemaakt en nu gaat water toevoer knipperen staat of de kraan dicht of heb je gelekt tijdens het schoonmaken van de pomp. Er staat dan water op de bodemplaat van de machine waardoor hij in de beveiliging is gegaan. Ik weet zo niet hoe je bij dit type het lekwater weg kunt halen. Kijk of je de plint kunt verwijderen en maak dan de bodemplaat schoon. Als de plint er niet af kan haal dan het zeepbakje er uit, leg een handdoek voor de machine en kantel hem een eindje naar voren. Het water van de bodemplaat loopt er dan uit. [B]STEKKER ER UIT !![/B]
Link naar reactie
  • 6 maanden later...
Beste Harry O, en Danny, Ook bij ons (W2521) bleven lampjes watertoe- en afvoer branden. Reden: onvoldoende dichtdraaien pluizenfilter, waardoor water wegloopt. Let op: controlelampjes blijven continue branden. Dichtdraaien pluizenfilter en schoonmaken zeefjes helpt niet. Dan toch maar internet gegoogled. En inderdaad wasmachine beetje gekanteld, lekbak schoon gemaakt en probleem opgelost. Overigens Miele b.n.i. geen voostander van kantelen omdat water verkeerd kan weglopen en onderdelen beschadigen. Dan liever water laten verdampen. Maar feit blijft dat water in lekbak probleem veroorzaakt.
Link naar reactie
  • 7 maanden later...
  • 4 maanden later...
Ik heb het zelfde probleem met mijn wasmachine afvoer en toevoer lampjes flikkerden Zat troep in de filter heb ik schoongemaakt. Machine gekanteld, toen weer aangezet. Alles leek goed maar hij begon toch weer te flikkeren en te piepen en er lag water op de grond. Nu wil ik de lekbak nog schoonmaken, want dit zou ook nog een oorzaak kunnen zijn, maar hoe doe ik dat??
Link naar reactie
  • 11 maanden later...
06-06-2014 is er een monteur geweest n.a.v. dezelfde klacht. lampjes watertoevoer en -afvoer blijven knipperen. Dit gebeurde nadat ik het filter had gereinigd. Heb het gedaan zoals het in de gebruiksaanwijzing staat. Vandaag wilde ik weer het filter reinigen en ja hoor weer hetzelfde. Het water loopt naar binnen.
Link naar reactie
Type maakt niet veel uit al deze problemen komen door het niet juist reinigen van het filter Het klepje wat van boven naar beneden gaat dient goed naar beneden gehouden te worden en het filter moet eerst 1 slag los gemaakt worden komt er daarna geen water meer weer 1 slag pas als all het water eruit is dan pas het hele filter eruit halen Wat ik vaak zie is dat de machine in een opvang bak staat hierdoor kan het klepje niet goed naar beneden en krijg je ook dit soort problemen Wat ik me ook afvraag is dat als de kleding goed schoon gehouden word van lossen dingen dan hoef je dat filter maar heel weinig schoon te maken Dus dit soort problemen komen altijd door de mensen zelf maar de machine krijgt vaak de schuld En het is ook zo dat dit een beveiliging is die Miele speciaal heeft ingebouwd om problemen met water op de grond te voorkomen Ik hoop dat julie hier iets aan hebben
Link naar reactie
  • 6 maanden later...
  • 1 jaar later...
Hallo, Wij hebben het zelfde probleem, maar geen van bovenstaande oplossingen helpen. Filter schoongemaakt, leeg gemaakt, etc Het app begint af te pompen, maar stopt dan weer. Gedurende dit proces blijven de beide lampjes knipperen. Hoop dat hier een oplossing voor is. Mvg Mark Miele wasmachine Mod. V5860WPS Type: HW09-2
Link naar reactie
Hallo, Wij hebben het zelfde probleem, maar geen van bovenstaande oplossingen helpen. Filter schoongemaakt, leeg gemaakt, etc Het app begint af te pompen, maar stopt dan weer. Gedurende dit proces blijven de beide lampjes knipperen. Hoop dat hier een oplossing voor is. Mvg Mark Miele wasmachine Mod. V5860WPS Type: HW09-2
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 1 jaar later...
  • 1 maand later...
Hallo goedendag, Ik heb een miele wasmachine, en zodra ik hem aanzet om de was te draaien na 10min. slaat hij uit en bepaalde stoppen slaan ook door, moet telkens naar de meterkast om weer aan te zetten, maar de snoer van de wasmachine die wordt heel warm, en iemand had gemeten via een meterapparaat hij gaf aan 24amp, hij zij dat mag niet hij moet op 9amp aangeven. maar de gene wist ook niet precies wat aan de hand is. wie weet dit toevalig.
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...