Ga naar inhoud

alles is vaag


Aanbevolen berichten

hallo alles is vaag bij mij. ik heb cpuz en daar zegt ie op dat mn fsb 200 mhz is terwijl mn cpu 800 zou moeten zijn. wel is de bus speed 800 mhz. ook is de frequentcy van mn memory maar 160, in de bios zegt ie dat ie 320 is en krijg ik m niet naar 400, van volgens alle speciaficaties zou moeten kunnen. misschien kent iemand met de mobo asus p4p800 deluxe dit ook, zo niet kan iemand mij alles ff uitleggen want dit vind ik vaag!!!
Link naar reactie
1 alles is vaag omschijft je probleem niet. beter zou zijn: gegevens CPU-Z kloppen niet? 2 Je FSB is echt waar 200 MHz. dit wordt echter vermenigvuldigt met een factor ( 4 in dit geval) om je Hyper Treading speed te krijgen, de snelheid waarmee data verstuurd kan worden door je processor. 3 Je hebt 1000 tegen 1 DDR ram. dat staat voor Double Data Rate. Double wil zeggen dat per klokpuls 2 keer data verzonden of ontvangen word. 2x 160 = 320. klopt dus ook overigens, 160 is een hele rare waarde, 166 is normaler.
Link naar reactie
Met het gratis programmaatje Everest Home Edition kun je wat details inzien over dat geheugen dat je erin hebt zitten. http://www.lavalys.com/products/overview.php?pid=1&lang=en&pageid=1 [size=9:eb39cb56a3]En als je 'vaag' andersom schrijft, is het 'gaav' ... [/size:eb39cb56a3]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...