Ga naar inhoud

Waterkoeling Zalman Reserator 1


Aanbevolen berichten

[quote:4ba1783b2c="SVHC1"]heb je die koeler dan nodig voor je harde schijf ofzo? en wat voor soort koeler zou ik nodig hebben? liefst zo stil mogelijk Bart[/quote:4ba1783b2c]Mits je niet erg veel harde schijven hebt, hoef je je harde schijven niet speciaal te koelen hoor. Ik denk dat het sowieso zonder fan kan als je niet van plan bent over te klokken ofzo. Dan trekt de voeding genoeg weg. Maar als je wel een beetje wilt overklokken, maar toch stil houden zou ik een papst fannetje achterin zetten. Of een andere stille fan natuurlijk.
Link naar reactie
[quote:44e3291408="SVHC1"]En welk koelertje zou dat zijn die stil is? want ik ben van plan te gaan overclocken. Groeten Bart[/quote:44e3291408]Tja, als je wil overklokken is het misschien beter een regelbare fan te nemen, bijvoorbeeld de ThermalTake UFO fan, die kan erg stil zijn, maar hij kan ook erg veel airflow geven. Ook kun je natuurlijk een Vantec Tornado of iets anders erg krachtigs en dan met een sterke weerstand ervoor en een schakelaar, zodat je ze kan switchen, of natuurlijk een potmetert ertussen. Als je ERG stille fans zoekt, waarvan je er minimaal 2 moet hebben als je een overklokker bent, moet je even in de FAQ kijken. Maar als overklokker zou ik toch voor regelbare/switchbare fans kiezen. Wat voor formaat moet het trouwens zijn?
Link naar reactie
Resorator is idd volledig passief, zit alleen een pompje in. Hierdoor is ie alleen wel minder krachtig dus is het idd aan te raden voor wat luchtstroom te zorgen langs de kolom. Naast je CPU en GPU zijn er in je pc veel meer dingen die warmte produsceren. Dit moet wel weg kunnen, daarom moet je altijd casefans houden. Deze kan je wel trager laten lopen zodat je ze niet hoort.
Link naar reactie
Hoeveel fans heb je dan ongeveer nodig? Ik heb op mijn Antec SLK3700BQE kast een koelertje dat bijgeleverd wordt als ik die laat koelen en niet die van mijn voeding dus de ventilator van maar 120mm heb ik daar dan genoeg aan plus die waterkoeling?? En ik heb nog een vraag: Past ZM-WB2 Gold ook op een pentium4 socket 478??? Groeten Bart
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...