Ga naar inhoud

Inte Chipset drivers/Application accelerator


Aanbevolen berichten

Had een tijdje terug mijn pc geformat, heb eigenlijk de mobo cd niet meer gebruikt. Heeft het zin om de Intel Chipset driver en de Intel Application accelerator daar vanaf te halen of wordt me systeem er waarschijnlijk onstabiel van??? edit: nieuwe drivers op inet gevonden http://developer.intel.com/design/chipsets/845pe/ Installeren of niet...
Link naar reactie
Ik heb infinst_enu.exe geinstalleerd resultaat 3d mark 200 omlaag Ik heb de Intel Application Accelerator geinstalleerd 3d mark 100 verder omlaag :-? :-? :-? help? Btw kan ik die 3dmark vanuit veilige modus runnen want norton zit vaak in de weg... (en als je aanvinkt niet bij windows starten start ie toch alleen dan disabled met een kruisje in de systray)
Link naar reactie
Hou bij het installeren van drivers altijd de volgorde aan dat je eerst chipset en agp installeerd, en dan pas de videokaartdrivers. Ik zal als ik tijd heb ook even hier nakijken wat het beste presteerd. Verder raad ik je aan om een hoge score te halen een schone installatie te gebruiken zonder firewall, virusscanner enz.
Link naar reactie
[quote:a44db97063="Comp-Freak"]Hou bij het installeren van drivers altijd de volgorde aan dat je eerst chipset en agp installeerd, en dan pas de videokaartdrivers. Ik zal als ik tijd heb ook even hier nakijken wat het beste presteerd. Verder raad ik je aan om een hoge score te halen een schone installatie te gebruiken zonder firewall, virusscanner enz.[/quote:a44db97063] Pas nog gedaan wacht weer een jaar voor ik weer ga formatten. (echt te veel om te reinstallen elke keer... niet normaal) heeft et nog zin om 3d drivers eraf te hale en dan weer erop :-? lijkt mij niet iig
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...