Ga naar inhoud

prime95


Aanbevolen berichten

Ja dat is niet goed! Je hebt je pc te ver overgeklokt als je een error krijgt bij prime95! Niet dat het zoveel boeit, zeker niet als je die error pas na 57 minuten krijgt, maar het is wel een teken dat één onderdeel (geheugen of cpu) niet 100% stabiel loopt. Dan kun je 3 dingen doen: -CPU/Mem beter koelen -CPU/Mem meer volt geven -CPU/Mem terug klokken
Link naar reactie
me mem is volgens mij niet overclockt, alleen me CPU als ik 2 uur CPU burn draai word hij max 54 graden. Hoe gaat dat volt toegeven in zijn gang? ik las namelijk ergens dat je CPU er snel kapot door gaat. @Aljosja Heb je de 71.24 drivers al geprobeerd? ze zijn nog steeds het best ik heb ook de 71.25 71.80 en 71.81 geprobeerd maar die waren slechter
Link naar reactie
Maar is je processor overgeklokt of niet? Als deze niet overgeklokt is dan zou je eigenlijk geen fouten moeten krijgen. De tempratuur is ook niet te hoog ofzo maar misschien dat als je memory of cpu beter gekoeld worden dat je dat niet meer krijg. Je kan in de bios het voltage van je cpu (vcore) verhogen, let op dat je dit met kleine stapjes moet doen. Overigens hoef je je er niet al te druk over te maken als je met gamen of andere zware belasting geen last krijg van instabiliteit dan is er weinig aan de hand.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...