Ga naar inhoud

Gigabyte GA-7VT600-RZ ipv Asus A7V600


Aanbevolen berichten

Ik ben aant denken over het verwisselen van moederbord vandaag, omdat het nog wel een tijdje gaat duren voordat ik naar AMD 64 ga overstappen (as zomer, dan heb ik al het geld dat ik nodig heb ervoor 8) ), dus, aangezien ik wat geld over heb (niet meer dan 55 euro), dacht ik eraan maar m'n moederbord te gaan verwisselen... Mijn vraag: Is een Gigabyte GA-7VT600-RZ (gezien voor 49 euro) een stukkie beter dan de Asus A7V600 die ik nu heb? (dat betwijfel ik namelijk een beetje :-? ) alvast bedankt
Link naar reactie
sjah, ik ben nou eenmaal iemand die - als ie geld heeft :) - het uit wil geven :( Maar dit mobo (de asus) suckt zowieso best erg. Maar ik heb al besloten het niet te doen, want ik lees zojuist dat de gigabyte niet erg stabiel is, en hij heeft geen S-ATA (wat mijne wel heeft - al heb ik er niets aan :lol: ) en hij heeft dezelfde KT600 Chipset, ik wil liever nForce 2.. Dus, op naar de computerland uitverkoophoek (om te kijken of er een ander leuk mobotje is) :lol:
Link naar reactie
Tja, dat kan ook, de asus A7N8X-X is wel leuk, klokt ook nog wel aardig over. Maar kan je die 50 euro niet beter appart houden om de cpu strakx een tandje sneller aan te schaffen, of evt. een snellere videokaart, of 512 MB geheugen. Als je nu evt. nog 512 erbij koopt kan je dat straks ook nog weer gebruiken, lijkt me een stuk nuttiger dan een ander mobo voor die paar maanden....
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...